Gå til innhold

Jenter, kan dere hjelpe meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med en person den 21.oktober... (8-9 uker siden)

Så ble jeg sammen med en etter det og vi hadde sex for første gang 9 november. (5-6) uker siden... Slutt mellom oss nå...

Idag var jeg til legen, hun kjente på livmor, hun mente jeg va 9-10 uker på vei........??!

Hvem kan da være far til barnet?

Med nr 1 hadde vi bare sex en gang, og han kom ikke i meg.

Med nr 2 hadde vi sex flere ganger.. Han kom i meg

Hjelp meg jenter!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke gøy det her. Be om en tidlig ul time, kanskje det blir litt lettere å finne ut av et da? Kan jo aldri være helt sikker, så ville nok tatt en DNA-test etter at babyen er født for å være sikker. Det er jo en del uker imellom. Men man kan bli graivd uten at han kommer inne i deg. Ikke for å skremme, men så du er klar over det og vet om muligheten..

Ønsker deg masse lykke til ihvertfall!!

Skrevet

Nei det er ikke gøy! Det ble send en henvisning videre til UL idag, fra legen.. Så jeg håper bare jeg kan få time fort som F*** !! :)

Kan man finne ut unnfangelses dato på UL ??

Skrevet

Nå skal ikke jeg lege lege eller spesialist her, så hør med legen for å være helt sikker. Men jeg tror at jo tidligere ul, jo tidligere kan man se ihvertfall uke. Og siden det var noen uker mellom dine, så kan det hende. Er i samme situasjon selv, men kun med en uke imellom. Så jeg MÅ ta en test. Men jo større barnet blir, jo vanskeligere er det å finne ut nøyaktig når du ble gravid. Og sæden kan jo leve noen dager før egget blir befruktet.

De setter terminen på ul i uke 16-19 til hvor stort barnet er. Noen barn trenger lenger/mindre tid enn andre. Så derfor er det jo greit med en tidlig ul for deg.

Men ikke vær redd for å høre med legen som skal ta ul! Fortell om situasjonen din, da vil han nok ta hensyn til det og kanskje prøve å finne ut litt er nøye. Jeg klarte ikke å spørre. Angrer veldig, og ville heller vært flau ti min enn å være usikker hele svangerskapet.

Igjen,jeg er ikke noe lege, men det er fra mine erfaringer ihvertfall..

Skrevet

ok, tusen takk for svar! :)

Bare så rart at legen mente 9-10 uker, for det stemmer jo så godt med nr 1 jeg hadde sex med..

Hadde jo sex med nr 2, 8-9 november - desember ca..

Så jeg hadde regnet med at jeg var ca 6uker på vei..

Meeen, hvor sikkert kan det være at jeg er 9-10 uker på vei pga at legen mente det ???

Frustrert!:)

Skrevet

Bare ved å kjenne på Livmoren er det nok vanskelig å gi eksakt antall uker. Du bør nok ta en tidlig UL, lettere å si uker tidlig enn senere vil jeg også mene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Han legen jeg var på UL hos fant unnfangelses datoen.. :)

Skrevet

når hadde du første dag i siste mens før han første da? og hadde du mens mellom de to?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...