Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg hadde sex med en person den 21.oktober... (8-9 uker siden) Så ble jeg sammen med en etter det og vi hadde sex for første gang 9 november. (5-6) uker siden... Slutt mellom oss nå... Idag var jeg til legen, hun kjente på livmor, hun mente jeg va 9-10 uker på vei........??! Hvem kan da være far til barnet? Med nr 1 hadde vi bare sex en gang, og han kom ikke i meg. Med nr 2 hadde vi sex flere ganger.. Han kom i meg Hjelp meg jenter!?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Huff, ikke gøy det her. Be om en tidlig ul time, kanskje det blir litt lettere å finne ut av et da? Kan jo aldri være helt sikker, så ville nok tatt en DNA-test etter at babyen er født for å være sikker. Det er jo en del uker imellom. Men man kan bli graivd uten at han kommer inne i deg. Ikke for å skremme, men så du er klar over det og vet om muligheten.. Ønsker deg masse lykke til ihvertfall!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Nei det er ikke gøy! Det ble send en henvisning videre til UL idag, fra legen.. Så jeg håper bare jeg kan få time fort som F*** !! Kan man finne ut unnfangelses dato på UL ??
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Nå skal ikke jeg lege lege eller spesialist her, så hør med legen for å være helt sikker. Men jeg tror at jo tidligere ul, jo tidligere kan man se ihvertfall uke. Og siden det var noen uker mellom dine, så kan det hende. Er i samme situasjon selv, men kun med en uke imellom. Så jeg MÅ ta en test. Men jo større barnet blir, jo vanskeligere er det å finne ut nøyaktig når du ble gravid. Og sæden kan jo leve noen dager før egget blir befruktet. De setter terminen på ul i uke 16-19 til hvor stort barnet er. Noen barn trenger lenger/mindre tid enn andre. Så derfor er det jo greit med en tidlig ul for deg. Men ikke vær redd for å høre med legen som skal ta ul! Fortell om situasjonen din, da vil han nok ta hensyn til det og kanskje prøve å finne ut litt er nøye. Jeg klarte ikke å spørre. Angrer veldig, og ville heller vært flau ti min enn å være usikker hele svangerskapet. Igjen,jeg er ikke noe lege, men det er fra mine erfaringer ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 ok, tusen takk for svar! Bare så rart at legen mente 9-10 uker, for det stemmer jo så godt med nr 1 jeg hadde sex med.. Hadde jo sex med nr 2, 8-9 november - desember ca.. Så jeg hadde regnet med at jeg var ca 6uker på vei.. Meeen, hvor sikkert kan det være at jeg er 9-10 uker på vei pga at legen mente det ??? Frustrert!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Bare ved å kjenne på Livmoren er det nok vanskelig å gi eksakt antall uker. Du bør nok ta en tidlig UL, lettere å si uker tidlig enn senere vil jeg også mene.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Han legen jeg var på UL hos fant unnfangelses datoen..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 når hadde du første dag i siste mens før han første da? og hadde du mens mellom de to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå