Frk.Forvirret Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Forholdsvis rask gange, og variert terreng. Sånn cirka antall kalorier, vet det kan variere fra person til person.
flashdancepants Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Skaff deg en skritt-teller med kalorimodus! Når det gjelder brenning av kcal, har det mye å si hva slags form du er i; desto bedre, desto flere. Men i følge min skritt-teller som ikke kan måle formen min, brenner jeg mellom 4 og 500 kcal på halvannen times rask trilletur. Det tilsvarer rundt 10000 skritt.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Ja, altså jo flere kilo man er jo flere kalorier og jo mer muskler, jo mer kalorier brennes:) Og når man får emr muskler så får man jo høyere stoffskifte i hvilemodus også da. Har hørt 200 i halvtimen en gang, så da 400 i timen ca? Nei, aner ikke. He he Ikke tenke på kaloriene da, tenk heller at litt aktivitet gjør så mye mer enn ingen aktivitet:)
the_fat_lady_sang Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg veier 58 kg, hvis jeg løper på asfalt med puls på 120-130 (åndpusten så jeg ikke greier å snakke) i en time, forbrenner jeg 5-600 kilokalorier. Skulle tippe du forbrenner 350-400 på en times tur i skogen. (Ju mindre du veier, detso ferre kalorier forbrenner du)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå