Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og idag har jeg kjent masse stikking og murring fra navlen og nedover. jeg går på progestan og den gjør meg kvalm og sulten tror jeg, er sulten hele tiden og kvalm inni mellom.

har litt sonn mensenfølelse idag, men det kan jo ikke være mensen som er på vei nå allerede.

vet iallefall at jeg ikke kommer til å vente til 30. før jeg begynner å teste.

Fortsetter under...

Hei gig84=)

Nå har jeg vert ruger i 3 døgn=)

Stikker litt mer i dag gjennom venstre side av magen.. hehe, det ER SÅ lenge til testing..

Og jeg vet hvor du har det... kommer ikke til å holde meg til 1/1...hehe=)

Høres bra ut at dere har stikninger, kvalme etc. Jeg har INGENTING. Bare litt trøtt og sulten, som du gig84.

Litt negativ i dag..... Tviler sterkt på at dette blir positiv test. Men HÅPER for oss alle!!

Skulle så gjerne hatt litt symptomer....

. . . .skulle så gjerne hatt litt symptomer. . . ike bare bare å ha symptomer heller egentlig for symptomene mine minner farlig mye på menssymptomer synes jeg. i hele går kveld stakk det såååå på venstre side i magen min, men hvorfor bare på venstre lurer jeg. nå idag kjenner jeg stikking på høyre siden og litt rundt navlen. i tillegg er jeg kvalm, men er også det når mensen nærmer seg. derfor er disse symptomene litt både og, i den ene øyeblikket tenker jeg yes så bra, i det neste ser jeg etter spotting/ mens når jeg er på toalettet. men ja jeg hadde nok ønsket å kjenne noe dersom jeg ikke kjente noe. .blir liksom aldri fornødde. ... ..

Mange som har mensmerter, og mange kjennner ingenting og de har vært gravide.. så prøv å nyt at du er gravid til det motsatte er bevisst :o)

Nå er det jul og kos deg masse :o) hold deg god og varm med deilige ullsokker, ligg på sofan med varmeflaske å se på tegnefilmer og julestrømpe :o) nyt dette.. Juleklem fra meg..

Annonse

hei gig84. ikke bli deppa for mensmurringer..jeg også hadde det og har det enda hver dag.noenganger mer enn andre og det er ubehagelig,men jeg er 5uker på vei,,så det trenger absolutt ikke være negativt..jobber også sammen med ei som har vært gjennom det samme og hu fikk en natt kjeeempe vondt i magen en skikkelig menssmerte,men det var festesmerte som noen får..ikke glem att det skjer noe der nede,hvis du er gravid..håper det blir positivt for deg.lykke til med testing og fortsatt god jul :-)

så har jeg komt til rugedag 9 og mensmurringene er fortsatt på plass. men håper det skyldes at livmoren utvider og strekker på seg:) har litt problemer med å være positiv, men prøver hardt:) tror jeg begynner å teste imorgen viss jeg ikke har begynt å spotte/ blø før det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...