Gå til innhold

Noen der vil kvitte sig med nogle kilo i 2008??

Anbefalte innlegg

Jeg starter i begyndelsen av januar.

Skal prøve mig på reductil og spise lite karbohydrater.

Har prøvet mange ganger før, har gått en del ned, men gått det hele opp igjen.men nu er det jo ikke kun for mig selv. Jeg vil slanke mig for mig selv og ikke minst for barnet mitt!!! tenk hvor forfærdelig det ville være, hvis de andre i bhg. begyndte og kommentere min vekt?!!

Håper der er noen der bliver med???

-skal ned ca 50???? kilo

Fortsetter under...

Ja, VIL så gjerne, men har så vanskelig for det! Håper å finne noen som kan hjelpe meg å finne motivasjonen. Har også et sted mellom 40-50kg som må bort.

Skal signere anonym nå, så får jeg heller finne meg et nytt nick og profil etterhvert :)

Jeg vil være med!!! :) Håper jeg har viljestyrke til å klare dette! Fødte for 8 mnd siden og gikk ned igjen det jeg hadde lagt på meg i sv.skapet etter fødselen.... men har enda 40 kg før jeg er der jeg vil være... vil, vil, vil!!!! Dette skal vi klare! Tenkte jeg skullke starte over nyttår.... :)

11mnd siden fødsel før graviditet 87kg på slutten 97 en uke etter fødsel 80 og var nede i 75! det er minst allefall 5 år siden jeg veide så lite men etter å ha vært hjemme snart et år 92 kg..sukkk.....hater det! begynner etter nyttår jeg og:)stå på jenter!!

Annonse

Håper det blir borte myyyyyye!!! Jeg har nemlig stått ett år i kø for slankeoperasjon alt. Skal begynne på startkurs for likevekt nå i januar. Gleder meg til å begynne på resten av mitt liv:) Er jeg hedig er jeg på denne tiden neste år mye, mye lettere:)

50 kg minus hadde hvert fint:))

Hei!! Jeg vil også vere med:) Håper vi kan motivere verandre litt:)

26juni 2007 var jeg hos legen å veide jeg 103kg og i dag veier jeg 91,6kg

Har enda 30kg å en laaang vei å gå.... sukk!! Men håper jeg kan klare 10kg til sommeren å :)

Blir gjerne med for jeg trenger så absolutt å gå ned i vekt. Jeg har hørt at kvinner som ammer helst ikke bør slanke seg. Noe med at avfallstoffer går over i morsmelken. Noen som vet om dette stemmer?

Ammer fremdeles minsten.

Lykke til!

Jeg vil også være med! Jeg vil så gjerne bli sterkere og sunnere for barnet mitt. Må ned 30 kilo og jeg vet at det kommer til å ta sin tid, men en må bare begynne!

Skal trene minst 30 minutter per dag og prøve å spise mye mer grønt og fisk. Yesss.

Lykke til alle sammen! :)

Annonse

www.slankenett.no og "registrer ny dagbok", registrere startvekt, høyde, startdag, skrive litt om dere i profilen. Nicket mitt er PowerShot, er bare å søke meg opp, gjere sende en melding, kommentere "dagboka" mi og legge meg til som venn. Så kan vi følge hverandre fra dag til dag eller uke til uke. Kjempegreit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...