Gå til innhold

Fortvila over gynekologen..


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd det samme? at han ikke hører på deg, at han gir forvirrende svar på spørsmål en har, eller at han rett og slett ikke virker som om han bryr seg? sånn er min, er SÅ fortvilende.. Tror jeg har en MA, og må fjerne over nyttår. Må jeg det, skal jeg aldri tilbake til samme gynekolog. Vil gå til en som kan gi meg ordentlige svar, og som er nøye på å måle størrelsen osv på fosteret...:( Dette er noe dritt! Og MYE av grunnen til at alt er så kjipt, er nettopp denne legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønner akkurat hvordan du har det. jeg har akkurat flyttet og fått ny fastlege. der hadde de så mange pasienter at jeg ikke fikk time før langt ut i januar.

 

siden jeg tror at jeg kanskje har hatt en MA (mistet alle symptomer og hatt noen småblødninger) har jeg måttet gå på legevakten til forskjellige leger og gynekologer.. derfor får ingen av de et fast "forhold" til meg som pasient og bryr seg på en måte ikke om hvordan det går med meg videre..

 

dessuten er alle på legevakta så stressende. føler ikke at jeg får svar på det jeg lurer på, og alt skal gå så fort.. kan hende det ikke er så lett å gi svar på alt jeg lurer på heller. men jeg blir så frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det kan være frustrerende å ha problemer med legen. En mulighet er jo å gå til privatlege hvis det fins i nærheten. Ellers vet jeg at det er mulighet å bare ringe til en gynekolog/lege fortelle om problemet så får man en tid hvis de har ledig. Jeg trengte en spesialist til min datter en gang og orket ikke å gå til fastlegen. Da ringte jeg og de tok imot nye pasienter uten rekvisisjon. Kan være vanskelig hvis det er få leger i nærheten og de er veldig populære slik at de ikke har plass til flere pasienter på sin liste.

Har du mistanke om MA så bør du bli sendt på ultralyd. Det ble jeg fikk time på sykehuset med en gang.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hei!

 

Jeg mener at legevakten skulle ha henvist deg til sykehuset med engang, har ikke de tatt urinprøve heller for da kunne de ha sett eggehvite i urinen, det var sånn de så at jeg hadde MA sist gang. De ringte til sykehuset og jeg fikk komme med engang, og jeg ble operert en time etter. Kanskje du ikke har MA? du må nesten tilbake til legevakten og snakke alvorlig med de, de skal være hjelpsomme i sånne tilfeller, det er ikke bra å gå rundt med sånne tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...