Calamity Jane Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har skrevet her tidligere om at vi valgte bort puta (etter 2 uker), og gikk for alternativ behandling i samarbeid med fysioterapeut, uten samtykke fra sykehuset. Jenta vår er nå 5 mnd, og har "brukt" pute i 2,5 mnd. Og da er det overstått, røngenbildene var fine, og resultatet var strålende!! (Lykke, lykke!) Vi skal tilbake i april for å sjekke at beinmassen har stabilisert seg. Vi fortalte ortopeden hva vi hadde gjort, og hun reagerte nesten ikke. (Vi trodde vi ville få kjeft..) Så det var jo ikke noe å snakke om. Resultatet var jo fint! Det finnes altså flere veier til målet... Vi er sååååå lykkelige i dag!!!! For en julegave! Ikke bare har vi ei frisk jente, men vi har ei MYE sterkere/friskere jente enn vi ville hatt om hun brukte puta. Og dessuten med mindre fare for seinvirkninger. Dere som har putebarn i Oslo/Akershus, jeg anbefaler å ta kontakt med Ute Imhof på Barneklinikken. Det kan gjøre så mye for ditt barn!
beibiboom Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 gratulerer så mye! så flott at dere fikk igjen for å tørre å anvende et alternativ:-) hadde vi bodd på østlandet ville jeg ha gjort det samme, og det kjennes litt bittert ( men men) at jenta vår kanskje ikke hadde trengt puta siden feilen mest sannsynlig var veldig liten (i følge ortopeden). MEN NÅ MÅ DERE I ALLE FALL FEIRE!! hipp hipp hurra:-)
clio Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer med friskmeldt hofte!!! Hyggeli å se at det er flere enn jeg som får slike erfaringer, og har tatt samme valg som meg. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå