Gå til innhold

Dere med langvarig fødsel første gang;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang var fødsel nr to sammenlignet med første? Når jeg sier fødsel mener jeg fra riene er så tydelige at det ikke er snakk om å slappe av/ sove lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første fødsel tok 24 timer fra vannet gikk og riene startet. Fra riene var så vnde at jeg ikke klarte å gjøre noe annet enn å konsentrere meg, tok det 19 timer. Andre fødsel tok ca 10 timer - ikke særlig vondt sammenlignet med første fødsel (som var helt grusom smertefull)

Skrevet

Tiden min med andre fødsel ble redusert med nesten 70 % - så for meg var nr. 2 en fantastisk opplevelse.

Skrevet

Første gang tok det ca 35 timer, men da ble det akutt keisersnitt.. 2 gang tok det 24 timer før ungen kom ut, rette veien denne gangen da..

Blir spennende å se nå:)

Skrevet

Fra jeg kom på sykehuset med nr 1 tok det forferdelige 24 lange slitsomme timer....

nr 2 kom på 1.5 timer og var en drøm av en fødsel helt uten smertestillende etc. kontra første gang.

Nå er jeg i uke 36+3 og venter tvillinger.....håper det går like greit som sist gang.

Skrevet

Fødsel nr 1: 31 timer, men 10 timer med intense rier m 1 min mellom hver...

Fødsel nr 2: 6 timer fra jeg kjente første rie til ungen var ute:)

Skrevet

Dette høres jo veldig bra ut! Virker som om fødselen virkelig kortes ned andre gangen! Puh!

Skrevet

Min første varte i 2 døgn, og jeg er veldig spent på min neste!

Men dette høres jo bra ut!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Syns ikke det var så vondt før ca 8 cm åpning, men fra første murring gikk min første på 13 timer (3 1/2 time pressrier - lengeeee) og min andre på 9 timer (25 min pressrier)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...