Gå til innhold

Da har vi fått en dato!


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Så er datoen bestemt! Waldemar kommer den 4. januar 2008.

Litt tidlig, bare i uke 33 +6, men det skal nok gå bra. Nå kan vi i hvert fall slappe av og forberede oss.. så lenge det ikke skjer noe før, da! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Da har dere snart baby! :o) Men det var tidlig, ja! Men de sier jo at babyen er så ferdig da at det går greit om de kommer. Er det hele litt uvirkelig, gleder du deg, eller nervøs? Må være litt godt på en måte også å vite når han kommer, så blir det lettere i forhold til ventetiden. Du får fortelle mer når du har fått gullet ditt! Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er totalt uvirkelig, og jeg tror ikke helt det har gått opp for oss... Vi har jo vært forberedt på det i noen uker, derav "høygravid" foran nicket! hehe. Jeg insisterte på å få lov til å kalle meg det siden det var mindre enn 40 dager igjen til han kom :-)

 

Jeg gleder meg jo til å se ham, og til alle komplikasjonene er over for min det, men samtidig gruer jeg meg nok til å se min lille skatt ligge i kuvøse osv. De sier jo at det helt sikkert kommer til å gå bra, men at det nok tar noen uker før han får lov til å komme hjem.

 

Er kanskje litt ekstra glad for denne siden i disse dagene, for her kan jeg få ut litt "gørr" og frustrasjon samt få noen oppmuntringer, hehe!

 

Skal nok fortelle hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uansett hvordan babyen kommer så er det vanskelig å skjønne helt hva som er i ferd med å skje, tenker jeg. Blir jo noe nytt :o) Er jo ikke så lett å vite akkurat hva en skal forberede seg på, heller.. Skjønner godt du gruer seg til å se din lille i kuvøse! Men håper gleden over å ha ham her i verden overskygger det, og at det blir en god tid for dere likevel. Han får jo tydeligvis foreldre som elsker ham, og det vil jo hjelpe ham godt i den store verden han kommer til :o) Lille, skjønne bylten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jenta mi forrige sv.skap i uke 34. Det var selvfølgelig litt mer jobb og litt mer bekymring enn å få en fullbåren. Men, hun klarte å fullamme på 18 dagen og vi dro hjem da (fikk før det sondeernæring og samtidig litt pupp for å få smaken og selvfølgelig kosen). Hun måtte ha CPAP (pustehjelp som gir motstand for lungene, så de holder seg utspilte) i noen timer etter fødselen og hun ble overvåket i en halvkuvøse på intensiv i noen dager før hun ble flyttet over til en stue med mindre overvåkning av vitale funksjoner. Hun oppnådde å komme innenfor normalvektkurven da hun var 6 uker gammel. Slet med kolikk første tiden, ofte er for tidlig fødte litt mer umoden i tarm og kan være mer utsatt enn en fullbåren. Idag er hun en nydelig, rolig og snill jente på 5 år, som sjelden er syk. Lykke til med Waldemar i det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fantastisk å høre! Så kan jeg slappe litt mer av. Hvor stor var prinsessen din da hun ble født? Håper jo virkelig at vi ikke skal få altfor mange problemer med småen, men vi klarer vel det også dersom det skulle bli aktuelt. Nå sitter vi her og snakker om det som skal skje, og prøver å forberede oss så godt vi bare kan. Vi har i hvert fall muligheten til å få barnerommene ferdige og alt i orden, hehe!

 

Og tusen takk for herlige oppmuntringer! Det hjelper virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var 2890 gr.og 46 cm, masse svart hår. Den nydeligste på hele sykehuset, ,men det blir selvfølgelig din Waldemar til å være ;-) Hun var faktisk veldig kosete og hadde det best i armene mine (da sank pulsen og hun fikk 100 % i oksygenmetning. Det er fint at dere er forberedt, jeg var ikke det dengang. Litt rart å gå her å være gravid igjen og være kommet lengre enn ved forrige sv.skap. Er det første babyen? Er iallefall glad du ikke ble skremt av min historie, og kolikk trenger ikke alle fortidligfødte å få. Fikk ei romvenninne på s-huset, som også fikk fortidlig (litt samme historien som med meg), hun fikk ikke kolikkunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en herlig liten gutt på 14 mnd, så dette er vårt 2. barn. Og jeg blir IKKE skremt, tvert imot! Kjempeherlig å høre solskinnshistorien din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...