Gå til innhold

Inseminasjon - Rikshospitalet - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Da Har vi vært prøvere i ett år ( m en SA). Er nå henvist til rikshospitalet, siden det ikke feiler hverken meg eller sambo noe..... Lurer veldig på hva som vil skje her. Er det noen med erafaring?

Ønsker alle her inne riktig god jul!. Og det er flott å lese alle innleggene også her inne om alle som har blitt gravide i det siste!! TVI, TVi- jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er uforklarlige barnløse. Ble henvist til Riksen og har nettopp vært gjennom AIH (inseminering) nå. Skal ta blodprøve i morgen for å se om det har klaffet.

Vi var først til en forsamtale. Fikk en del info der. Så ringte jeg inn neste mens. Tok pergotime i 5 dager, Menopur den siste dagen med pergo + dagen etter. Var så til UL og satte eggløsningssprøyta dagen etter. Så ble det inseminering to dager på rad

Skrevet

Takk for svar!! Det er jo alltid greit å vite hva man går til! Gikk det lang tid fra dere ble henvist til dere kom på forsamtale?

Lykke, lykke til i morgen, håper virkelig spira sitter slik at du får en god julegave. Husker nicket ditt fra en tid hvor jeg var mye inne på "bli gravid" - så du fortjener en spire nå!

Klem

Skrevet

Gyn sendte søknaden i begynnelsen av oktober en gang og fikk time til samtale 21.nov. Fikk mens uka etter og vips var vi i gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...