Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er på ugedag 8 hvis jeg regner riktig... er utrolig spent på om den sitter eller ikke... i går så jeg ats restene etter crinonen som kom ut igjen (beklager beskrivelsen :) ), var litt lys lys rosa, ellers så vokser puppene og er såre og ømme, samt en del murringer i magen...

begynner å bli redd liksom..hehe.. gru/gleder meg og vet liksom ikke helt om jeg vil vite svare...hehe..

Hei, har ikke du tatt blodprøve i dag? Og testet? Jeg mener du er en dag etter meg. Jeg satte inn fre 7. Tok blodprøve i går, men den må sendes til Riksen før jeg får svar. Ringer i morgen. Jeg tok også en test i går morges, men den var desverre negativ. Nå venter jeg bare på at noe skal skje. Mensen eller positiv test. Vet ikke når noe skjer, men tenkte jeg kunne spørre når jeg ringer Riksen i morgen.

Annonse

jeg holder til i porsgrunn - vet ikke om det er fast der. 14 dager etter uttak er til mandagen så da er edt nok ikke åpent likevel...hehe, men krysser fingrene for at jeg får en positiv og kan vente til over nyttår..var det de sa i allefall. at jeg måtte ringe de etter nyttår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...