Gå til innhold

Går dere til Solarium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker ikke å ha en "white Christmas"...

Skrevet

Av og til, hadde en plan om det før jul, men synes egentlig det er fryktelig kjedelig:-)

Hva med selvbruning da? L'oreal Sublime er bra. og Dove Summerglow, bodylotion med selvbruning i, gir en fin gyllen fin farge, men du trenger noen runder for at du skal bli ordentlig brun....

Skrevet

i dag blir det spraytan på meg:)

Skrevet

Hvor tar du det og hvor mye koster det?

Skrevet

Jeg ligger langt unna solarium nå...Har lett får å få sånne hvite flekker jeg,å det blir sikkert noe bedre nå!!!Bruker spray tan..Kjøper på salongen der jeg jobber..Supert!!!!!

Skrevet

Ja,jeg tar solarium;) Klarer ikke å være bleik og klarer heller ikke selvbrunings kremmer/sprayer.jalla..

Skrevet

Har tatt noen ganger her.Blir vel litt etter julen og..skal jo til syden i jan greit å ha litt grunnlag da.

Skrevet

jeg tar spraybrun på en frisør salong. koster 220.. verdt alle pengene.. alltid vært brun men ikke hypp på pigmentflekker.. så selger solariumet mitt

Skrevet

Hørte at man skulle holde seg unna spraytan når man er gravid. d var å nyhetene tror jeg.

Skrevet

Jeg tok 10 min sol i går for jeg ser ut som skummamelk med rødt utslett i ansiktet. Utrolig vakker om dagen dere:( NOT!! Men... jeg klarte nesten ikke å komme opp av solsenga pgs bekkenløsning. Det var sååå vondt.. AU! Men deilig med litt varme og antydning til glød. Håper det hjelper på utslettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...