Gå til innhold

brun utflod hele tiden (9+4 idag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i løpet av hele svangerskapet har jeg hatt brunaktig utflod. det er vel et tegn på at jeg blør hele tiden, men veldig lite, siden det er brunt? jeg har sett hjerteaksjon, da var jeg 7+2, så det har vært liv selvom jeg har hatt både blødninger med friskt blod og brun utflod hele tiden. noen som vet hvorfor det kan være sånn? skjer det noen at de blør hele tiden uten at det er farlig..? har ingen smerter i magen heller. og lite symptomer på at jeg ellers er gravid. var hos legen for to dager siden, men han mente det ikke var grunn til bekymring siden jeg ikke har blødd mye hver gang...

greit å få litt svar på dette, siden jeg skal fortelle familien i jula...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tingeling87 :)

Hei..jeg hadde brun utflod i ca 2 uker ,i uke 6 og 7 og litt uke 8..jeg var på ul på slutten av dette og alt var i orden..fikk beskjed om å ikke uroe meg siden det ikke var masse friskt blod eller smerter.er visst vanlig og ha små blødninger.det har stoppet helt for meg men hadde det i de ukene..tror ikke du skal bekymre deg,jeg var på ny ul igår og den lille har vokst som normalt:) ta å bestill deg en ny time nå før jul om du rekker så kan du slappe av ekstra i julen:) er det sånn at det bare kommer litt når du tørker deg?

Klem

Skrevet

jeg er idag 10+1 :)

Skrevet

det kommer hele tiden. må gå med truseinnlegg hele dagen, men ikke om natten. det er ikke så mye, litt mer enn vanlig utflod. dro til legevakten og fikk en undersøkelse, men ikke UL. de var opptatte med et keisersnitt på gyn, så gynekologen skulle ringe meg i dag eller i morgen. så får vi se. er nok litt for bekymret siden det er min første=) men men.. hehe. går sikkert bra=)

takk for svar forresten!

Skrevet

Uff, sikkert ikke mye trøst å få, men jeg er også bekymret. Er bare 4+2 på vei jeg, testet positivt på tirsdag.

Hadde brunlig utflod/spotting fra 3 dager før IKM, men mensen kom ikke, og testene (3) var positive. Hadde ingenting på tirsdag, men igår og idag har det vært endel i truseinnlegget. Går og er bekymret nå....håper at det går bra, det er jo noen som blør/spotter mye har jeg forstått?

Så legen mente at dette var normalt? Har ingen smerter, bortsett fra at jeg er øm i brystene.

Kira 29

Skrevet

tror dette er vanlig jeg jenter:) håper dere får en ul så dere kan slappe litt mer av selv..hjalp for meg og da forsvant det også..tenk positivt:) lykke til..

Skrevet

Årsaken til at det blør litt 1. trimester kan være at egget / morkake / "borer" og gror seg fast i livmorveggen. Det gjør at små blodkar sprekker. Skremmende men helt ufarlig! Hvis du har sett liv på UL er oddsene veldig gode : )

Skrevet

takk skal du ha. dette roet meg veldig. så liv for to og en halv uke siden. og da hadde jeg hatt småblødninger og brun utflod da også. så jeg får bare roe meg helt ned tror jeg=)

takk for alle svar!!:D god jul alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...