Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen min forrige fredag. Ønsket undersøkelse og henvisning fordi jeg har bekkenløsning. Har klare symptoner. Vondt i bekkenet, ilinger, smerter i lårene, kan ikke ligge på ryggen, må krype ut av sengen etc.. Hun satt meg da opp på time hos fysioterapaut på sitt eget legekontor. Han har ikke avtale med trygdekontoret. Og så sa hun at det ikke var sikkert at jeg hadde bekkenløsning, men at det kunne være smerter fra ryggen.. LIKSOM?! Nå har jeg vært hos fysioterapauten. Han sier at jeg HAR bekkenløsning, men at det er flere månders venting for å komme til hos fysioterapaut som er dekket av trygdekontoret. Synes dette er rart!! Nå vil jeg jo få masse utgifter på noe som jeg trodde ble dekket av trygdekontoret. Skal føde i februar, så kan jo ikke vente flere månder på behandling. Noen som har lignende erfaringer.. ? Eller får dere behandlingen dekket?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136342826-m%C3%A5-betale-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må få rekvisisjon av legen din med diagnosen "bekkenløsning med gangvansker" deretter må du bestille tid hos en fysio som har avtale. Det er ofte lang ventetid, og to mnd er ikke usannsynlig. Noen steder blir gravide proritert. Du må rett og slett bare ringe rundt til fysioterapautene i området.

Hør om legen din vet om noen som har bassengtrening, det hjalp veldig for meg, og der er det som regel ikke ventetid. Jeg begynte med det, også fikk jeg fysikalsk behandling etterhvert. Satte meg opp på venteliste på mange forskjellige fysikalske institutter og fikk napp etter tre uker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...