grå :) Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 viser seg at gubben har brukt opp alle egga så får ikke blandet den harde glasuren. funker det med vanlig melisglasur eller hva annet kan jeg bruke? helst spiselig noe da (og barnevennlig)
grå :) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. desember 2007 ingen som kan hjelpe litt fort? har ikke lyst til å kline mer enn nødvendig:)
Gammelamazon Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Hvis glasuren er til å lime sammen huset, kan du bruke smeltet sukker. For øvrig går det kanskje an å bruke vanlig melisglasur uten egg til pynting vil jeg tro (uten å ha prøvd, riktignok...).
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 limen brukte jeg 3dl melis til som jeg "stekte" i steikepanna til den ble lysebrun og bløt, melis til pynt kan du vel bare blande med vann i tenker jeg..
grå :) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2007 huset er satt samme. klinte med det forrige kvelden. skal pynte det. hmmm da prøver jeg med melis og vann så får vi håpe ikke pynten renner av tak og vegger:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 hehe... kan renne av med eggehvite også erfarte jeg i går...på pakken stod det ta 3 dl melis og en eggehvite.. pøh... det rant men men! Første pepperkakehuset jeg lagde,så stolt over at jeg klarte å lime det sammen, så får vi prøve pyntinga igjen neste år nå har vi non stop klæsja over hele taket som har rent litt nedover God jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå