Gå til innhold

Hvilket merket med MME bruker dere som gir dette?

Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe litt å ha stående slik at jeg har mulighet til å ta meg en liten tur ut uten å tenke på det å ha husket å pumpe og om det er lenge siden vesla har fått mat. Men er jo iallefall 3 forskjellige merker som jeg har sett i butikken.

Nan

Collett

Småfolk

Hva brukes mest og er best for babyen?

Fortsetter under...

Regner med NAN brukes mest fordi det er mest kjent, og det er nok forskjellig hva hver baby foretrekker, noen får litt vondt i magen av enkelte merker, men det er helt individuelt.

Vi bruker HIPP i pulvervarianten og flytende nan på natta. Hvis du bare skal gi en sjelden gang er vel flytende nan1 det enkleste. 200 ml i hver lille boks, det gir 2 måltider her i gården. Åpner du en eske med pulver er den bare holdbar i 2 uker. Den som heter nan HA1 allergenic er vel den som er lettest fordøyelig for de små magene, ikke alle butikker har denne.

Bruker bare mme her, Nan 1, helt fra første måltid på sykehuset (der de også brukte vanlig nan1), har ikke ammet en eneste dag pga medisiner. Funker kjempebra her. Spiser veldig bra, storfornøyd. Legger på seg & vokser d hun skal + litt til ;)

jeg måtte gi en del mme for noen uker siden, pga supersåre brystvorter! vi valgte nan, flytende, for enkelhetsskyld! men snuppa ble litt uvell i magen, så vi har gått over til hipp! nå får hun en flaske noen kvelder før sengetid, siden hun spiser ekstremt mye på kvelden, og så får hun litt av pappan, når jeg er ute på julegaveshopping! merker ikke noe mageknip lengre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...