Gå til innhold

Spontanabort, når kommer blødningen?

lykkeliten kom til meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL fredag fordi jeg følte at noe var galt, var da 6+0 og alt så greit ut. Men fikk brun utflod i helgen, og gikk til ny UL i går hvor jeg fikk bekreftet at embryo var støtt iut. Men eg har ikke blødd??!! Noen som vet når jeg kan forvente at det skal komme en blødning, så jeg vet at alt er ute. Plommesekken var jo fremdeles igjen....noen med noen svar til meg?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg har så veldig peiling, men det kan jo godt være at din blødning var det du opplevde som brun utflod?

Som sagt så vet jeg ikke, men siden du sier at embryoet var støtt ut og alt, så er det vel ikke så mye annet som skal ut :)

Nå ser jeg det er noen dager siden du skrev dette innlegget, så lurer på hvordan det evt har gått med deg?

Skrevet

Jeg hadde noe lignende som deg. UL viste at det ikke var noe embryo og jeg hadde ikke blødd, bare hatt brun utflod. Det tok nøyaktig en uke etter UL'en og så begynte SA'en med voldsomme blødninger.

Skrevet

Dette er sikkert individuelt.

Min historie er lang, med blødninger i 5-6 uker før jeg opplevde SA.

Den "store" blødningen var det ingen tvil om da den kom; magesmerter og mye rart som kom ut sammen med store mengder blod. Smertene varte noen timer, og ble bedre etter de større blødninger. Blødde så ganske mye i 3-4 dager før alt var over. Vet at dette kan ta mye lenger tid hos noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...