Gå til innhold

Hodepine


llnva

Anbefalte innlegg

har en utrolig hodepine for tiden. er 8+6 i dag og har vondt i hodet hele dagen, fra jeg står opp til jeg legger meg. noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt noe hodepine, og det er når jeg er stresset, altså var det sannsynligvis blodtrykksrelatert, jeg hadde nemlig høyt blodtrykk de første ukene av graviditeten. Det har gått over. Har du sjekket blodtrykket hos legen? Det er viktig å passe på at det ikke blir for høyt. Nå er det riktignok mer vanlig at gravide får lavt blodtrykk enn høyt, har jeg hørt, men kan være verdt å sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekket blodtrykket hos legen for 3 uker siden og da var det helt normalt. jeg skal til første time hos jordmor i januar så jeg får spør da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hodepine lengre jeg:) Før jeg ble gravid så slet jeg med migrene og gikk på blodtrykksdempende tabletter daglig dor å forebygge migrenen, noe som hjalp meg, men da jeg ble gravid mått jeg slutte med de tabletene, men jeg har jo ikke mgrene lengre, så det går hitte veldig bra:) Legen min sa at enkelte som har migrene, ikke får anfall under graviditet:) Får håpe det varer svangerskapetet ut...

 

Får håpe det går over for dere andre og etter hvert, for jeg har erfaring meg hodepine, å det er jo helt pyton å gå med i tid og utid....Tvi tvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt konstant hodepine i 8 uker nå...holder på å bli gal her!!!!!!

nekter å gå sånn hele veien,da dør jeg......utrolig slitsomt.

er nok verd det,bare utrolig slitsomt.

ei venninne av meg gikk sånn til uke 19...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har selv migrene og er veldig spent denne gangen ..med nr 1 så hadde jeg litt migrene de første 3 mnd..og nesten ingenting etter det..av og til før jeg kom i 3 trimester.

Med nr 2 var jeg veldig plaget med migrene 1 trimester..mere enn vanlig, 2, trimester bare av og til men 3. trimester aldri..

 

Så nå er jeg spent..for den migrene medisinen jeg tar kan jeg ikke bruke når jeg er gravid..så håper denne gangen blir som deg..at jeg slipper den!!

 

Men uansett til lengre utti du kommer til mindre migrene får du uansett..:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...