Gå til innhold

Hvor lang er babyen deres?

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL sist torsdag, Det var helt fantastisk å se babyen, men jeg ble litt overrasket. I følge uke til uke listen her inne og diverse andre bøker skulle babyen min da være over 10 cm, men legen målte den til 7,5. Jeg er nesten 100% sikker på når den ble unfanget, så det skal stemme med når jeg har termin, men er det så store individuelle forskjeller fra baby til baby? Legen min så ikke det minste overrasket ut og sa at alt så helt normalt ut.. Jeg tenkte ikke på dette før jeg kom hjem igjen, så jeg fikk ikke spurt han. Er det noen andre som har hatt lignende erfaringer? Jeg gleder meg veldig til neste UL i slutten av januar, men det er fryktelig lenge å vente. Er det noen med termin i juni som allerede vet om det blir gutt eller jente?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136341105-hvor-lang-er-babyen-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Jeg vet at det står litt feil i bim sine sider, de regner 1 uke lenger tror jeg...

På babyverden.no er det mer korrekt.

Jeg bor også i sandnes og skal til braut for ordinær UL den 3 jan og får vite kjønn da...

Hvilken fastlege har du siden du får UL hver gang? Må jo være kjempekjekt da....

ÅÅÅ det var litt godt å høre :) Jeg er nå i min 15 uke altså 14+2 tror jeg.. jeg var på UL for akkurat en uke siden. Det er ikke fastlegen min jeg får UL av, jeg går til en gy.lege og jordmor som ligger midt i magnar eikelands krysset i sandnes.. hvis du forstår hvor jeg mener, der oalsgaten og jærveien krysser hverandre, i det nye store murbygget der er det et nytt flott kontor og de er veldig kjekke. har bare vært innom 2 ganger enda, men trives godt. har ikke truffet jordmoren enda. Fastlegen min er en gammel mann som så sine egne begrensninger og sendte meg rett videre til dem for de var mye bedre på dette enn han :)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...