Gå til innhold

Når skifter dere til pynteklærne på julaften??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tar dere på penklærne på julaften? å hva har dere på før det?? jeg har en nissedrakt jeg også vil bruke i tillegg til penklærne, men kan jo ikke bruke begge deler samtidig.. hehe..

Skrevet

skifter før middagen tenker jeg:)

middag kl. 17.00

Skrevet

Tipper han skal få ha på seg penklærne når vi drar til kirken... Vet ikke helt hvilken gudstjeneste vi skal dra på enda, men regner med rundt kl14... Middag for oss voksne kl17 og natta mellom 18.30 og 19. Blir noen timer i penklær det;)

Skrevet

gutten vår er bare 6 1/2 mnd, så vi dropper å ta med han i kirken i år.. så da kansje jeg tar på penklær før vi reiser dit... bare skikkelig kjipt hvis han skulle bli møkkete på penklærne når han er hos svigermor når vi er i kirken.. kan kanksje ta de på når jeg har vært i kirken da?!

Skrevet

Går sikkert fint å ta de på etterpå:) Her skal alle i kirken, så lillegutt er pent nødt til å bli med;) 4 1/2 mnd gammel... Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg selv... Pleier å ha bunad, men den er for liten:p

Skrevet

Blir joggedress på hele familien frem til kl 14-15, da pynter vi oss før vi skal i kirken (ikke alle som blir med på det da)

Skrevet

selv om ungen legger seg i 19 tiden?? da blir det bare 2 timer med penklær!

Skrevet

Her skal vi og unger daffe rundt i pysj eller koseklær/joggedress frem til vi skal kjøre til dem vi skal til,dvs i 1-2 tiden, da er det på med finklærene. Hadde jeg hatt nissedrakt ville jeg byttet til den etter middagen evt eller på de store når de hadde åpnet noen pakker, men det har vi ikke. Vurderer å la 3 og 5 åringen bytte til pysj utover kvelden om de vil, er mer behagelig å gå med ;-)

Skrevet

Eller mini på 6 mnd skal slippe å sitte i 1,5 time i bilen med finklær så han bytter vi ikke på før rettfør middag tenker jeg. Synes 2-3 timer med finklær er mer enn nok jeg, de er nok ikke SÅ behaglige å ha på ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...