Gå til innhold

Murringer...er det noe alle gravide har?


petronella_78_med spire =)

Anbefalte innlegg

Jeg for min del, har ikke merket stort til disse murringene. Er nå 7 uker i morgen, og det eneste jeg har merket av symptomer er:

-ekstremt trøtt, spesielt på ettermiddagen

-hyppigere vannlating

-ømme bryster og såre brystvorter

-litt stikking i magen (av og til...noen ganger stikker det skikkelig!!!...så jeg må bare stoppe opp med hva jeg enn driver med, og vente til det går over).

-stølhetsfølelse lengst ned på venstre side av magen, nedover mot lysken. Dette er der i flere timer av gange, og så kan det bli borte en dag eller to...kjemperart!!

 

Ellers så opplever jeg å være ganske oppblåst i magen på kvelden, for så å være paddeflat på morgenen igjen.

 

Noen flere som kjenner seg igjen?

 

...gleder meg til UL om en uke...Får ikke ro i sjela før jeg ser det lille hjertet banke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt det du nevner er helt vanlige symptomer etter hva jeg har lest. Til og med det med smerter i lysken har jeg lest om her inne på BIM. Det hette noe spesiellt, men er selvsagt helt ufarlig. Har visst med at livmoren vokser. Men jeg tenkte bare svare på det med mensmurringene. Kan bare svare for meg selv da, men jeg har ikke hatt en eneste slik murring som du (og mange andre) beskriver. Så det er nok helt normalt! Kjent et par stikk i magen nå de siste to dagene, men ikke slik at det plager meg. Og magen er som en sperreballong her også, spes på kvelden. Har allerede måttet pakke vekk halvparten av buksene mine, selv om jeg har gått NED et par kg. Men det gjør ikkeno, jeg bare koser meg. Å ja, kan nevne jeg er 10+0 i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...