Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :)

Venter/har dere ventet til dag 14 før dere har tatt gravidtest???

For dere som har testet positivt - når testa dere???

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv test (CB Digital) på RD 11 (12 dager etter innsetting), men hadde tyvteste på RD 9 og fått en svaaaak strek (QR)......

Lykke til med testingen, spennende og jeg håper du får den julepresangen du ønsker deg aller mest! :o)))

GOD JUL!!!

Skrevet

Takker :)

Kjenner at jeg begynner å få sommerfugler i magen når det gjelder testingen...hehe...

vet liksom ikke om jeg tørr...

Noen flere som har lyst til å dele sine erfaringer med meg???

Noen som har først testa negativt for så å være positiv???

Skrevet

Satte inn egg 7/12, testa negativt 9 dager senere, og positivt dagen etter. Da jeg fikk datteren min, testet jeg positivt 9 dager etter innsetting.

Lykke til!

Skrevet

Jeg satte inn egg en fredag og teste først onsdag halvannen uke senere, veldig svak strek. (ikke morgenurin heller) så testet jeg fredag morgen med CB digital, og den var positiv. Bruk den da slipper du svake streker og mye tolkninger.

Lykke til.

Hvor langt i ruginen er du?

Skrevet

Første gangen testet jeg 10 dager etter egginnsetting, og andre gangen klarte jeg å vente hele 13(!) dager ;o)

Skrevet

Hvis jeg tenker riktig (satte inn onsdag 12/12) så er jeg da på rugedag 8.....

vet liksom ikke om jeg skal teste i helga - lørdagsmorgen bare for å kanskje være på sikre siden - ettersom det faller på juleaften, greit å få en liten pekepinne bare...

Skrevet

Nei Bethenc, du er på rugedag 9. 1. rugedag, er den dagen du setter inn egget :o)

Skrevet

oi...hoppet plutselig en dag frem...hehe... det var gull :) takker og bukker du gjorde nettopp dagen min mye bedre :)

Skrevet

Hei. Jeg satte inn ett egg fredag 14/12 og testet svakt, svakt positivt i dag :o) Det første jeg skal gjøre i morgen, er å ta en ny test. Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Teste svakt positivt på rg 13. Vet fra før av at jeg produserer sent hcg.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Dette stemmer ikke. Innsettingsdagen er rugedag 0 og dagen etter er rugedag 1. SÅ rugedag 8 i dag ja :-)

Skrevet

tok en test i dag og den viste ingenting...dette var ikke så lovende synes jeg...ufff.... m,en men... greit å forberede meg litt kanskje på at den ikke sitter...

Skrevet

Bruk clear blue digital, der er det ingen tolkninger. Vent noen dager (til søndag hvertfall) og bruk morgenurin.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...