Gå til innhold

Fortalte det til sjefen i dag....


bittelill

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ALDRI tenkt at jeg skulle fortelle det til sjefen så tidlig (7+3) men så begynte han selvsagt å planleggge at jeg skulle gjøre en jobb som innebar reising i 4 uker rett over nyttår, og jeg har akkurat vært på reise med jobben i 2 uker og da ble jeg ble bare helt utmattet. Er jo mulig jeg ikke er like sliten etter nyttår men jeg vil ikke ta sjansen. Så da bestemte jeg meg for å fortelle han hvorfor det ikke passet for meg i januar.. Jeg var driiiitnervøs, men det gikk veldig bra :) Han tok det kjempefint og gratulerte og takket for at jeg fortalte det så tidlig. Han må jo planlegge hvordan ting skal gjøres når jeg går ut i permisjon. Åh jeg er så lettet og glad for at det er overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, da. Måtte også fortelle sjefen min det, etter at 6 dager med noe jeg trodde var omgangsyke var sv.skaps relaterte plager. Hun ble veldig glad på mine vegne. Hadde grudd meg så fælt, da jeg nesten nettopp har kommet tilbake i jobb etter permisjon fra førstemann : ). Ikke skjønte hun hvordan det gikk an å ha omgangsyke i så mange dager heller....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal fortelle sjefen min etter jul tenkte jeg. så slepper hun å tenke på hva som må gjøres når jeg går ut i permisjon. jobber i en liten bedrift så d blir travelt for dem som er igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til den ene sjefen min rundt uke 8, var såpass trøtt at jeg synes det var mest riktig å si det da. Men vår øverste leder får ikke vite noe før etter jul - da er vi over 12 ukers grensen også, så det føles mest riktig sånn. Uansett er det deilig å ha sagt det til noen, det er som regel forståelse å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...