Gå til innhold

Pust inn, pust ut...... ;)


babyandme

Anbefalte innlegg

Hehe, vil bare oppmuntre folk her inne litt.. Mange som er bekymret for SA og MA(deriblandt meg selv)

Tenker at det kan jo gjøre ting verre å stresse.. så stress ned, sett deg foran peisen(om du har) med en god kopp te(eller noe annet godt) og bare nyt tilværelsen som gravid;) det som skjer det skjer, men akkurat nå er du mest sannsynlig gravid og nurket har det bra når mamma har det bra! Tenk positivt og vær takknemlig for at du er fruktbar:)

 

Sikkert litt teit innlegg dette, men det hjelper meg selv litt faktisk å tenke positive tanker;) er midt i en situasjon der jeg går og venter på innkallelse til UL pga blødninger som kom over flere uker tidligere(er nå i uke 11).

 

Men har bestemt meg for å ha litt laidback holdning overfor det.. Kan ikke gjøre noe fra eller til uansett, og ultralyd får gi sikkert svar.

 

Så til dere andre som er som meg og bekymrer dere lett i sv.skap(merker bekymringene kommer spesielt MYE som gravid, er nå annengangs)

Lykke til !! Du fortjener ROS! =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott innlegg :) Jeg tenker også slik som deg, jeg har bestemt meg for å kose meg med øyeblikket, ingen vet hva morgendagen bringer. Akkurat nå gleder jeg meg veldig over to positive tester, koser meg med følelsen av endelig å være gravid. Jeg VET at det er langt frem, at jeg kan miste, eller at duotest/fostervannsprøve viser at det er noe feil med barnet, men jeg velger helt konsekvent å kose meg i øyeblikket. Og akkurat nå er jeg gravid!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det innlegget! Kunne ikke vært mer enig. Selv har jeg brukt adskillige timer på å bekymre meg, men til hvilken nytte? Bare ål a kroppen fikse dette, jeg kan bare tilpasse meg så godt jeg kan. Jeg skal i allefall kose meg som bare den i jula, og det håper jeg alle dere andre gjør også. Og så gleder jeg meg veldig til å fortelle det til pappa og søsteren min på julaften. (Mamma vet allerede.... sånn er det, mødre bare "vet" før man selv forteller....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint innlegg, sånn er det; man må bare puste roooolig og tenke positive tanker. Jeg har tenkt mye på hva ei jente inne på ass.befruktning sa; "Du må tenke positivt. Det er sånn at hvis du tenker at "nå sykler jeg i grøfta", ja så gjør du nettopp det."

Må for alle del ikke misforståes; ingen må ta på seg skyld hvis noe går galt, men det er så kjempeviktig for sin egen mentale helse å være positivt innstilt og det gjelder jo alltid - gravid eller ikke.

 

Sender masse gode tanker videre - nå er det jo snart jul! Neste år sitter vi med baby på fang og ser "3 nøtter til Askepott" :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja GOD JUL jenter og kos dere..

 

Jeg er 11 uker på vei og kan ikke si meg mere enig, nå får vi slutte å bekymre oss å heller tenke positivt.

 

'Tvi tvi

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...