Gå til innhold

Julestemning?


gulda

Anbefalte innlegg

Har julestemninga kommet? Skal pynte treet i dag, håper det hjelper på stemninga, for det er helt rart at det bare er fire dager igjen! Tror jeg bare tenker mest på baby, egentlig, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det julestemning, men jeg kjenner meg litt stressa. Har ikke pynta enda. Håper å få gjort det i dag da. Frosten ligger ute og trær og alt er helt hvitt. Det er nydelig og gir meg skikkelig stemning. Har lillemann (5år) hjemme i dag for å pynte pepperkakene og så håper vi å få pynta litt her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke julestemning i det hele tatt jeg.. :-( Er så rotete og fælt her hjemme, så jeg skal rydde i dag, men får ikke vaska gulv for det klarer jeg ikke, det må samboer gjøre. Han skal jobbe hver dag hele dagen fram til julaften, så er egentlig ganske lei meg. Men det er bra for han da, for han jobber som frilans sanger, og det er jo supert at han får jobber. Vi skal prøve å rekke å pynte juletreet i kveld, hvis ikke må jeg gjøre det alene en av de nærmeste dagene..

 

Skal i juleselskap fire dager på rad, pluss to til senere i romjula, så gruer meg egentlig litt.. Ser mer frem til januar og baby jeg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vasket og støvsuget og endelig fått på juleduker osv. Begynner å bli stemning hos oss i alle fall. Tror vi pynter treet på lørdag. Vanligvis gjør vi det lille julaften, men i år så skal mannen jobbe fra kl 12. den 23. fram til 12. den 24. Da er det best å gjøre det på lørdag, når alle fire er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...