Gå til innhold

Nå har det skjedd meg også..har begynt å blø!!


asjo_mamma på nytt:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

som ved vanlig mens, men foreløpig ingen smerter. Er 9 uker. Hva kan dette være med mindre det er en SA?? Er såå lei meg nå:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jordmor eller lege skal vel kunne se om livmorhalsen(eller hva det heter) er lukket eller åpen.. da får du litt mer sikkert svar på om du beholder babyen.. snakk med dem, om ikke legevakt så kanskje en tlf til dem? *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. skal ringe nå kl.8. Det har gått over til brunt blod nå, men har ikke hatt noe lignende før, så er jo superredd!! Hadde gleda meg så til å fortelle alle det på juleaften :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstår.. har hatt blødninger jeg også, hadde det også da jeg var i uke 9(fra ca uke 5-6) er i uke 11 og det har stoppet hos meg. Håper det gjør det med deg også da! grusomt å gå rundt slik å lure.

Hva med tidlig UL?? Om du ikke får det på vanlig sykehus gratis, ville jeg bestilt time hos privat jordmor, kanskje du får time før jul? er verdt å betale litt for. Ser du et bankende hjerte er det hvertfall stor sjanse for at babyen vil overleve! lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg hadde det samme som deg i forrige uke. Fikk hastetime hos legen som henviste meg til UL. Med meg hvertfall så gikk alt helt fint! Legen sa at de blødningene skyldtes hormoner og det var helt vanlig å ha. Kommer også til å ha litt mer blødninger fremover fordi morkaka skal flytte seg. Han så ingen grunn til at dette ikke skulle gå bra :)

Var kjempenervøs jeg og, og det er jo ikke så rart at man blir det når man leser om alle de negative tilfellene ved blødninger. Men jeg har hvertfall en fin historie jeg håper hjelper deg litt og! :)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...