Gå til innhold

Litt redd..


Gjest

Anbefalte innlegg

..Da var det min tur til å blø litt..:(

Meg og samboeren min koste oss litt igår, og etterpå merket vi at det hadde kommet litt blod på lakenet, det kom også blod da jeg tørket meg etter dobesøk. Det var bare litt brunt i utfloden, men nok til at jeg er litt redd her jeg sitter. Jeg skal på ultralyd idag uansett, men det er jo mange timer til. Er det noen som vet om det er normalt å kanskje blø litt etter sex? Det kommer litt idag også på toalettpapiret, men det er ikke masse. Vet liksom ikke om det er rødt friskt blod som er ufarlig eller om det er det brune.. Første gang jeg er gravid, så har absolutt INGEN erfaring.. Håper det er noen som kan hjelpe, og kanskje berolige meg litt fram til jeg kommer på ultralyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når man er gravid og har sex, så kommer det masse blod til underlivet. etter sex er det derfor veldig lett, og normalt, å blø. og hvis du ikke hadde vondt når du blødde, er ikke det noe farlig. det fikk jeg beskjed om, så ikke beskymre deg, selvom det er lettere sagt enn gjort. håper det hjalp litt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp det ja :) Jeg har jo hørt at det er ganske normalt å blø litt, men når det først skjer er det jo skummelt..

Samboeren min var også kjemperedd, da vi våkna på morgenen idag, var det første han spurte om, om jeg kjente noe i magen. Jeg har jo absolutt ingen smerter, så jeg får satse på at det går greit.. Veldig fint at jeg skal på UL senere idag da, så blir spennende å se om vi endelig kanskje får sett ett bankende hjerte :)

Tusen takk for svar iallefall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg kan berolige deg og si at det er helt normalt.. jeg har blødd selv(riktignok ikke etter sex) men da jeg ringte en jordmor ang blødningene var det første hun spurte om: "var det etter sex?" livmorhalsen er svært følsom når man er gravid, så er veldig fort gjort at et blodkar kan sprekke ved litt "sengekos". Ingenting å bekymre seg for;) blødninger skal alltid taes alvorlig og bli sjekket, men det du beskrev hørtes ikke farlig ut. Uansett, lykke til på ultralyden idag! :) jeg går selv og venter på å bli innkalt til tidlig ul(er 11uker på vei) pga blødninger jeg ikke vet hva skyldes. Det har heldigvis stoppet nå, så satser på at alt er ok med baby. Ha en fin dag! c`,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for beroligende ord!:) Er så godt å høre at en kan ta det med ro :)

Da skal jeg jammen si fra til samboeren min at han også må tenke positivt idag, han var så bekymra stakkar..:)

 

Håper alt står bra til med deg og den lille spiren din da!:) Så må du fortelle hvordan det går på UL'en din :) Ha en kjempefin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! gi gjerne en lyd her inne etter UL, håper alt er i skjønneste orden med den lille;) krysser fingrene for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg gjøre vet du :)

Er bare seks uker på vei ca, og har enda ikke sett noe hjerteaktivitet, så vi håper vi får sett det idag :) Gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere!

Nå har vi vært på ultralyd, og embyoet var ca 6mm, 2 mm større enn forrige uke. Legen min sier at det er for lite enda, og at han er nesten sikker på at det er dødt. Tror ikke dette har noe med den lille "blødninga" jeg hadde igår, i og med at det har vært fram og tilbake med hele svangerskapet hele tida. Det som irriterer meg er at den legen min sier forskjellige ting hver gang. Og når han liksom skal måle hvor stort det har blitt, er han ikke noe nøye, og sier bare ca størrelser. Irriterer meg grønn på det! På tirsdag fikke jeg beskjed om at hcg-testen viste at jeg er ca 6-7 uker på vei, og idag sa han at "testen viste jo at du var ca 5-6 uker på vei, og det var ganske lavt". Jeg mener, er det MULIG å gi meg ordentlige svar eigang! Vet iallefall det, at om hcg-testen imorra viser at det ikke har økt noe, og jeg må få en utskraping, skal jeg ALDRI tilbake til den legen.. Har hørt masse bra om han, men hvorfor skjønner jeg ikke.. Kanskje det bare er meg, men jeg bar liker han ikke..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt å høre..:-( Finnes mange teite leger der ute! men håper hcg-testen imorgen er bra, og at alt er i orden likevel! masse lykke til dere.. klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...