Gå til innhold

Utålmodig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har termin 6 januar, er 38 uker på fredag og 36 år. Er trøtt for tia, sov dårlig i natt, opp flere ganger for å tisse. Våknet med vondt i hodet. Har hatt endel kynnere det siste, men ikke så mye på et par to tre dager nå. Dette er min 4 og var nettopp på ultralyd der de sa at hodet ikke hadde festet seg enda. Har bare lagt på meg 10 kg og det la jeg ca på meg med de andre også. jeg har begynnt å bli VELDIG fødeklar mentalt sett. Bayklærne, seng, vogn er klart og sykehusbagen er pakket. Hver eneste dag kjenner jeg etter, skjer det noe i dag eller i natt tro? Men nei, ingenting. Ikke antydning til slimpropp, mensmurringer e.l........

Har fått de andre 8 dager over, 11 dager før og 10 dager over.

Min menstermin er egentlig 19 desember, men ultralydterminen er satt til 6 januar. Det er helt umulig å vite når det hele starter, vanskelig å være tålmodig.....gruer meg til hvordan det blir med en ny baby, en jente på snart 3 år i april, ei på 6 og en gutt på 8. Heldigvis går de på sfo og i b.hage, noe som blir god avlastning når jenta blir født...Vi har så lite plass også, bare 2 soverom! og så og si umulig å få leid noe annet her.Fundusmålet har begynnt å flate litt ut, vekten øker ikke heller og jeg er ikke så sulten for tia. Skulle likt å visst når fødselen kommer i gang. Blir det 07 eller 08 baby på meg tro? Bare godt å få luftet tanker og følelser litt med de andre fødeklare her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...