Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hei Er det noen her som i nødsituasjon har brukt egenmelding for å dra til danmark? er jo egentlig ikke lov med tanke på utlandsreiser... men når det er krise da...?? hva har følelsene rundt dette vært evt og har det gått bra??
Tjorven1 Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har eget firma så det er ikke aktuelt for meg, men hadde noen av mine ansatte vært åpne om det hadde de fått fri og full støtte! Men er en av de ansatte bare rare og mye borte ville jeg reagert. Jeg tror og vi har diskutert problemstillingen her inne for ca en mnd siden. At åpenhet er best, da var det mange eksempler på at man hadde fortalte til sjefen, og at det ble positivt tatt i mot. Men det er vel din første gang? Da er egenmelding fint, men må du ned over flere ganger kan du jo vurdere å være åpen om det. En annen ting er jo at blir det flere forsøk kan man jo kanskje behøve ett forskudd fra sjefen. Men nå er det jo mange merkelige sjefer der ute. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå