Gå til innhold

Gravidkvalm = som fyllesyke ??


Nesly

Anbefalte innlegg

Har vært kvalm og uggen i hele dag! Er 8 uker på vei. Det verste er at den kvalme vonde magen min er akkurat sm dagen derpå-kvalm/fyllesyk følelse! Er det mulig?

 

Måtte tilogmed dra å kjøpe junkfood i kveld, for å få ne salt og roe ned magen litt! Men ble det bedre, neida...

 

Andre som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 11 uker jeg da og har slite med kvalme i 3 uker. var da hos legen og fikk noen tabl som gjør det litt bedre.. selvom det ikke er heltbra da.. jeg klarer nesten ikke spise heller så du er da heldig som klarer få i deg noe:P kvalmen skal vist gi seg mellom uke 10 - 14 så er ikke så lenge igjen håper jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...ja det er akkurat ordet fyllesyk jeg også brukte på kvalmen ..det har nå begynt å bli bedre men nå er det der litt på kvelden istedenfor..før var det heeele døgnet..trøst deg med at det blir bedre for de fleste..jeg er 10+0 idag:) var sånn fyllesyk kvalm i uke 7 og 8...lykke til..det hjelper med havregrøt på kvelden..gjorde det for meg ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! De 3-4 siste dagene har jeg følt meg nesten konstant fyllesyk/kvalm.... Kanskje det hjelper med litt havregrøt. Skader ikke i allefall. Og skulle det gå gæærnt: Havregrøt er "lettspydd" ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er 10 uker og 1 dag på vei og jeg har vært kvalm HELE tiden siden jeg ble gravid!!!! Men jeg klager ikke:-) Kaller det lykkelig kvalm jeg da...hihi...:-) Går nok snart over - trøster meg med det! Men er nesten blitt vandt med det nå...:-)

 

Lykke til!

 

Hilsen Lykkelig kvalm - gravid på 1 forsøk med prøverør:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllesjuk er rette ordet ja :s

Sist svangerskap var jeg dårlig med oppkast og kvalme i 5 mnd:(

Håper på å slippe litt billigere unna denne gangen, men synes at denne kvalmen er mer intens...Er helt klart verdt det da, selv om man føler seg jævelig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!!!!

Så sant så sant...

Sa til min kjære at jeg skal bli avholden etter dette!!Så fyllesjuk, men 8 uker på vei :) Hehe, pussig!!!

Er 10 uker på vei nå, å ikkje så fyllesjuk lenger!!Skal på julebord i morra da...så da spørs det hva bivirkningene på alkoholfri vin er!!Hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det føles ut som å være skikkelig fyllesjuk!!! Men det er bare det at det ikke har gått over når man våkner dagen etterpå......

Føltes akkurat likt i begge mine svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 5 uker på vei, men har vært kvalm i hele natt som om jeg hadde vært skikkelig på fylla. Håper ikke det blir sånn hele jula, bare tanken på ribba er nok.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...