Gå til innhold

MME......

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye drikker (ca.) en 4. mnd? Har begynt å gi MME ved legging....innbilte meg at baby ville sove bedre, men det virker som det er sånn opp og ned....altså sånn som før....

Må man gi miniform når man gir MME?

Lurer på om snoppen får vondt i maven av den....fiser kjempemye......har alltid fisst mye....men virker som får knip ved MF?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snoppen:p:p:P Du vet hva d er?=)

Mn må ikke gi minifom når man gir mme... Jenta mi får MM og fiser likevel mye.. Og minifom skal liksom hjelpe mot fiiiising..

Jeg har ikke noe bedre svar jeg..håper noen kan svare deg=)

Skrevet

Gir du babyen noe annet i tillegg til mme? Har hørt at man skal begynne med fast føde når de er rundt 4 mnd når det er mme-barn:)

Jeg skal ikke være så altfor bombastisk med dette, men det kan hjelpe litt.

Skrevet

Hvor mye MME gir dere i tillegg til pupp? Begynte med MME for ca 14 dg siden, og nå drikker baby ca 100 ml. Er dette for mye? Hvor mye gir dere andre?

Skrevet

Gir bare MME. Vil vente med grøt en stund enda.

Skrevet

Får først pupp.....så bleieskift....så MME....og så avslutte med litt sutting på pupp......Men lurer fremdeles på hvor mye som er greit å gi....virker som min lille er som bikkja....spiser så lenge det er mat....

Skrevet

Det var merkelig....at ingen vet....

Skrevet

Siden du gir pupp i tillegg så er det ikke godt å si hvor mye ungen har behov for. Du får prøve deg fram. Det står en veiledning på pakka om hvor mye mme barnet trenger pr måltid etter forskjellige aldre. (Står dette på Nan pakkene i alle fall) Dette er kun ment veiledende og du må derfor prøve deg fram.

Mme og flaskemating kan gi mer luft i magen. Så lenge du ammer så kan det hjelpe om du drikker amme-te. Du kan også gi barnet litt avkjølt amme-te med sprøyte inn i munnen eller med t-skje.Mange mener dette hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...