Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle her inne jeg er ny her. Har tidligere vært på FUB men der ble det forandringer å ville da hoppe hit til dere.

Har ikke skrevet så mye til nå men i dag fikk jeg en kjip beskjed.

For 5 uker siden testet jeg første gang på vårt 2 ivf forsøk, den var positiv men med lav hcg verdi. Fikk beskjed om å ta ny prøve om 1 uke å se hva som ville skje. fikk blødninger å tenke dette var over.

Neste test steg til normalt å neste det samme i et par uker. Så fikk jeg en kjempe blødning å det var ikke bra for i dag fikk vi beskjed om at nå var det over hcg verdien hadde sunket... FA....N.

Vi klarte det nesten forgje forsøk også men mistet da i uke 12 så kjenner dette er ekstra sårt nå.

MEN lite løft er at vi fortsatt er unge å har fått bekreftet at det en gang kan gå bra:-) Er det noen som har Lavt stoffskifte tror dere det har noe å si?? bare ting som begynner å svirre i hodet.

Så vi får vel kose oss i julen å se fram til nytt forsøk å håpe på lykke da.

ØNSKER DERE EN RIKTIG GOD JUL.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136338345-for-en-kjip-dag-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trulte

Når det gjelder lavt stoffskifte så fikk jeg beskjed om at det ikke var ønskelig å igangsette forsøk på meg før verdien( fsh) lå rundt 2, helst under.

Hadde testet 7,4 på tidligere blodprøver og måtte derfor ta en ny prøve.

da denne viste ca 2,2 så fikk jeg klarsignal.

Grunnen var visstnok at det både kunne bli vanskeligere å bli gravid, samt at det var lettere å miste pga dette.

Hvor lavt stoffskifte har du ? og blir du behandlet for det ?

Jeg blir satt på levaxin hvis stoffskiftet mitt synker igjen, hos meg er det visstnok stressrelatert så jeg bør kunne styre det selv.

Hei Christiane

Oi jeg har ikke peiling på hva det ligger på men det kan jeg høre med legen om.

De på riksen har ikke nevnt noe om dette. å jeg har heller ikke sagt noe siden det står jo i papirene mine og legen har heller ikke sagt noe annet enn at det ikke er noe problem å få det til selv man har lavt stoffskifte.

Jeg går nå på 50 mg om dagen ikke mye men jeg har tenkt mye på det nå om at det kansje er grunnen til at det går galt?

Eggene vi har satt inn har jo vært veldig bra + at det fester seg tydligvis lett men blir ikke noe mere enn det :0(

Får vel si det til de på riksen neste gang. tusen takk for svaret.

Annonse

Tusen takk snooopi

Nei vi gir oss ikke selv om dette tar på.

Ser dere skal på møte;0) spennende å få høre litt grunner til alt dette.

for det er tungt å ikke vite noe hvorfor ditt å datt??

Ønsker deg lykke til med nytt forsøk gleder meg til å følge deg.

God jul Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...