Gå til innhold

petunia picklebottom stelleveske

Anbefalte innlegg

Noen som har en slik?

Vet dere hva den lille flate boksen inni er? Jeg tenkte det var til å ha "egne" våtservietter oppi. Men er litt usikker på om den er tett.

Noen som vet?

Kanskje feil forum - men vet av erfaring at det finnes noen "utstyrsfriker" her...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136338320-petunia-picklebottom-stelleveske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe er man utstyrsfreak om man har pp veske? Neida bare tuller jeg altså :)

For min egen del så ville jeg ha en funsjonell og samtidig pen veske. Og PP er jo veldig fine samtidig som de nå har kommet med "water repellent" stoff utenpå. Kan bare tørke av evt regn/sludd og den er like pen!

Har hentet mitt nå jeg også og de nevnte på butikken at man kunne bruke den til våtservietter etc. Jeg tenkte at jeg skulle ha Mesoft fuktet med litt olje på, men ha en sånn brødpose eller noe rundt. Det burde hvert fall holde.

Jeg har forøvrig istanbul (grønn og hvit mønstret) og er kjempefornøyd!

Neida, man har bare gått noen ekstra "mil" og omveier for å få fatt i utstyret. I alle fall har jeg det. ;)

Den er utrolig lekker! Føler meg fiiin og frisk. Og så er den innholdsrik og har funksjonelle detaljer. Sikker på at den vil være i bruk lenge etter at ungene er ferdig med bleier. :D

Lekkert mønster på din! Eeelsker grønt... Hvilken modell?

Annonse

Modell? hehe det er vel 2008 tror jeg? Altså jeg så den på nettsidene og spurte på Den Kule Mage som sa at de skulle ta inn nye modeller nå i nov/des. De kunne bestille den og så kunne jeg se om jeg likte den og da bestemme meg. Visste heller ikke pris, men de hadde sunket en god del fra i våres.

De er kjempefine og håper jeg kan bruke min som sånn "messenger" veske etterpå. Bare ta ut stellematta og den boksen. Har sort vogn med sort pose, så den ser så frisk og fin ut!

Og de er virkelig verdt å gå den extra mila for hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...