Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes det bare er snakk om prøverør her, fikk beskjed fra slitere forumet at jeg kanskje hørte til her... Er aldri noen som svarer på innleggene mine, så bare lurer på om det er pga ingen som vet;).

Det siste har jeg nettopp lagt ut, så skjønner man må vente litt på svar;)

Har prøvd med litt ekstra hormoner denne mnd(ovitrelle og crinon), etter 2 års prøving, legene finner ikke noe feil, så håper dette kan hjelpe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136337990-er-jeg-p%C3%A5-feil-sted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. jeg leste innlegget ditt men har ikke vært borti det.. her inne på ass. befr forumet er det jo mange som er i gang med akkurat ass. befruktning (prøverør) og de som har lykkes med prøverør.. men alle har lov til å være der de ønsker selvfølgelig hehe.. :o)

Jeg startet på bli gravid, så ble det dessverre slitere, så havnet jeg her på ass.befr og prøverør... så det går sin gang :o)

Lykke til..

Ok, takk for svar;) Trodde det var for alle som trenger litt hjelp fra legevietskapen jeg. Men da er det sikkert mest prøverør, så da skjønner jeg at jeg ikke får så mye svar;)

Lykke til me prøverør;) Kommer vel dit jeg også

Heisan...jeg skal heller ikke gjennom prøverør enda...men jeg får jo hjelp til å bli befruktet, så jeg føler jeg hører til her...

Jeg holder på med Puregon 100ie i 8 dager 50ie idag og imorgen... Var på ul idag, og skal igjen imorgen... Idag hadde jeg ca 3-4 egg på 15 mm Så jeg håper jeg får "GO" på mine 3 egg, er jo liten sjanse for at noen av de blir befruktet!!

Håper på verdens beste nyttårspresang!!!! :D

Hei, om du hører til eller ikke..........tja alle er velkomne - men det er ikke sikkert at du får så mye svar på det du lurer på, siden de fleste er i prøverørs-fasen. Men det er bare å legge inn det du lurer på det, så kan det jo hende at det dukker opp ett svar eller to fra noen :-) bare å prøve. God jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...