Håperpåønskebaby Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Og tro det eller ei - jeg er IKKE gravid.. Noen tips til hvordan jeg kan skjule den med tøy? Eller for den saks skyld få den til å minke...?
Galskapens overhode Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 denne var litt morsom Synes du er tøff som tør jeg. En gang da jeg var 17 fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle begynne å ta sit-ups i senga hver kveld.. Og gjett om magen minket fort.. Startet med de stakkars 15 jeg klarte (da var jeg HELT utkjørt) og økte hvis jeg kjente at jeg klarte å tyne meg selv mer.. Ellers er det de vanlige rådene med mosjon og riktig kosthold.. Begrense snopet.. Ikke det at jeg er noe som helst flink til dette selv, men de gangene jeg har holdt ut 3-6 mndr så har vekten og kroppen minket.. Jeg synes ikek det er vanskelig å legg eom kostholdet, heller det å faktisk holde endret når man når en tøff kneik.. Tips til å skjule med tøy .. Ikke bruk bukser med lav midje (magen havner fort utenfor buksa. ) Bruk litt lengre gensere og tunikaer.. Ikke med striper..men gjerne med mønster.. Jeg fremhever gjerne bysten med litt v-hals og en singlet under for å fjerne fokuset fra magen.. I mitt hode så fungerer det i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå