Gå til innhold

Smiler babyen deres? Mye?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte å smile da hun var 4,5 uke, men ikke hver dag så tidlig, nå er hun 7 uker og smiler noen ganger om dagen, men er ikke over seg av glede her heller ;o) Men det er spesielt om morgenen og når hun er god og mett. Men kjenner til det litt morske, skeptiske uttrykket ja...

Gutten vår er en liten gladgutt tror jeg, han smilte allerede uken etter han ble født, hehe... Trodde først det bare var grimaser, men skjønte fort at det var skikkelige smil :-)

Han smiler og ler i drømme, og når vi har han nærme ansiktet og ser ham inn i øynene og smiler til ham, tror kanskje han hermer litt...

Nå er han begynt å le litt også, veldig morsomt! Han er 3 uker i morgen...

Og så "snakker" han litt, sier "rø" og sånn, gjør babyene deres det? trodde ikke det var før senere jeg, hehe...

Ava begynte å smile når hun var 1 uke ca, jeg trodde det var mageknip, men skjønte etterhvert at det var "ordentlige " smil.. er ikke så ofte hun smiler da, ett par ganger om dagen kansje, men det er jo bare såååå søtt!!! smiler endel i søvne også.. :)gleder meg til hun begynner å le!! :D

Annonse

Min gutt er 6 uker,og han smiler masse!En får alltid lurt fram et smil hvis en vil, må kansje jobbe litt avogtil, men pleier å smile godt!

Han har begynt å utforske disse lydene han kan lage, og tunga går i alle vinkler..skjer masse nytt hver dag synes jeg!Han gjorde et hikst idag når han smilte..så jeg gleder meg masse til han får taket på det og begynner å skikkeli le! ;) Utrolig deili å få litt tilbake melding fra disse kjære små!

Jenta mi smiler masse. Er 6 uker nå og første smilet kom på stellebordet for ca 1,5 uke siden :o) Er så koselig når hun ser meg rett inn i øynene og smiler,smelt !! Og lager masse søte baby lyder. Ligger ofte lenge på stelle bordet og smiler og "prater" med meg :o)

Ja, han smiler flere ganger om dagen:) Begynte vel da han var rundt fem uker, og har bare blitt mer og mer. Det er så fint...! I går kveld da han hadde fått pupp, la han hodet bakover, så meg rett inn i øynene og ga meg det største smilet! Hehe, er en gutt som er glad i maten sin det;)

Ada smiler bare ubevisst enda..Tror hun smilte en gang til meg i går når hun lå ved puppen..Men er ikke helt sikkert om det var selvbestemt..hehe!! Hun er 4 uker. Gleder meg veldig til å få ett smil, og ikke bare at hun ser veldig rart på meg når jeg prøver å få henne til å smile..hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...