Gå til innhold

April: Mange millioner tusen tusen takk vår hemmelige venn

Anbefalte innlegg

Som ikke er så hemmelig lenger, hehehe!! Jeg klarte ikke å styre meg lenger i dag så vi åpnet gavene våre og jubelen sto i taket! :D Lua var helt perfekt og helt lik ei som jeg nettopp har kjøpt til Mirja, bare hennes er hvit, så nå skal vi kle oss opp i morgen når vi skal på foreldre julefrokost i bhg til eldste mann. ;o) Jeg tror jeg ropte så naboen hørte det da Mirja pakket opp omslagskjolen sin, mannen kom iallefall styrtende ned trappene for å se hva som sto på, haha!! Den var bare nyyyyyydelig, det var akkurat disse to tingene jeg hadde forgapt meg helt i på hjemmesiden din! :o)

Igjen tusen tusen tusen takk for nydelige gaver, Mirja skal ha juletrefest i bhg i morgen så nå er antrekket klart, hehe!!

Mange juleklemmer fra

Fortsetter under...

Så genialt!! Så bra at jeg traff blink.. Litt skummelt med ting som ikke kan byttes så lett..hehe.. Jeg er jo ikke så veldig hemmelig lenger, men kan jo være det så de andre har noe å gjette på..*knis*

Nei, nå ble jeg glad, for at dere ble så glad.. ;) Måtte lese til gubben.. Håper dere koser dere i morgen, i nye klærne!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...