Gå til innhold

hei jenter!har nå hvert på ultralyd,og sett de tre små igjen :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Allt såg bra ut,og det er 99% for att der er en gutt og en jente,men den tredje lå litt vanskelig til :)

det viktigste er att alle var friske og størrelsen tilsvarte termin,26/5-08.

Nå blir det spennende å følge med fremover.Håper att de vokser likt og holder seg der inne lengst mulig.Nå ska vi slappe av,og ordne ferdig til jul,og kose oss,så blir det 3 uker til neste ul sjekk. :)

Fortsetter under...

Så morsomt!! Må være rart å se hele 3 stk der inne:-)) Sist jeg var på UL (på Volvat) kom det inn en sykepleier og hun ble så fasinert over at det var to der så hun spurte om å få bli og titte hun også. Prøver å forestille meg hennes entusiasme hvis hun hadde vært i nærheten når dere hadde ul:-))))

Deilig å vite at alt er ok da, da kan du ta det helt rolig i jula og bare kose deg!!

Takk åTakk :)

Joda, tungt er det og blir vel verre,men sikkert ikke så mye tyngre enn m/2.

Jeg regner med å få keisersnitt rundt uke 34/35,hvis jeg klarer å holde de inne så lenge....er så urolig for att det ska skje noe tidligere,går bare å venter på å komme forbi uke 24,er nå 18 uker og egentlig halvveis allerede:))

Og for hver gang de sparker der inne så slapper jeg mer av :)

Juleklem :)

Syns det er så gøy å lese om deg :) Tenk 3, stykker da! Har dere barn fra før også? Sant det er helt fantastisk å kjenne at de sparker og beveger seg inni magen? Jeg har ikke barn fra før, så i starten syns det var en litt "sær" opplevelse, men nå bare nyyyyter jeg det! Dere må ha en fin juletid og pass godt på deg selv. Overlat hus og hjem til den blivende pappaen :)

Syns foressten nicket ditt bare er såå koselig...

:D tusen takk,ikke så lett å komme på nick i farta ,det ble først kjærlighetsfrøet(før ultralyden og overraskelsen) :)Jeg har 3 fra før,den eldste flytter snart ut,han er 18 år :) Så har sambo 1.Vi ønsket oss ett barn sammen,men fikk 3 små mirakel.Jeg har enda dager da jeg tenker,herregud vi ska ha 3 små nurk! :)))

Kos dere i jula :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...