Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hvordan gikk det på UL idag? Har tenkt sånn på deg..... Klem )
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Er du der? Hvordan går det med deg...............
lykkeliten kom til meg.... Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Det gikk den veien høna sparker det, men det var jeg veldig forberedt på. Det rare er at jeg fortsatt ikke har fått noen blødning og den brune utfloden har stoppet også, så jeg vet ikke om jeg har prestert å ha en SA uten å få blødning!!!!??? Men gynoen sa at fosteret var skilt ut, men plommesekken var jo der. Skal ikke den ut også da? Skjønner ingenting av dette her jeg....men men får ringe de over nyttår vel om det ikke har skjedd noe så får de ta en kikk om alt er ute... men det går faktisk greit med meg da oppi det hele. Var litt lei meg på onsdag, men så våknet jeg i går og kjente at det var deilig å for første dag på 2 mnder ikke ha noe å bekymre seg for, ikke hysterisk lete etter symptomer og være redd det skal gå galt. Eller bekymre seg for at man har for få egg, har de blitt befruktet, er testen positiv....???!! Så er jeg veldig glad for at det er jul og masse hyggelig og gøy som skjer, og skal med masse venner på hyttetur og alt. Så det er ingen dager det ikke skjer noe gøy. Og så braker det løs med fryseforsøk etter nyttår engang når syklus er på plass...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Det var ikke noe hyggelig å høre, har tenkt masse på deg!!! For meg høres det ut som du har et BO (blighted ovu), med det menes et blindt egg, en fostersekk uten fosteranlegg. Man har positiv graviditetstest og de vanlige svangerskapssymptomer, men det er ikke et fosteranlegg der som vokser. Det er vanlig at man erkjenner dette etter en tid, ved at man begynner å blø med brunlig utflod.... jeg har også opplevd det engang, da følte jeg at noe var galt, pluss at jeg var likssom litt fokjøla syk hele tiden... Jeg skjønner at du er lettet over å slippe å bekymre deg, føle at noe er galt, det er en slitsom følelse, tapper all enegi.... Håper du kan slappe av og kose deg i julen, du vet jo at du kan bli gravid, så jeg er sikker på at det kommer til å gå bra neste gang!! Du er heldig, du har jo gullegg på frys:-) Ønsker deg en riktig god jul!!!! Stor klem!!
lykkeliten kom til meg.... Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Det høres veldig likt ut symptom messig. Men var på UL forrige fredag da jeg fikk det over meg at noe var galt og da var det et foster der på 3,2mm. og alt så greit ut, men jeg viste at det hadde stoppet opp. Er noe med den magefølelsen. Så med mindre den legen var helt elendig så skal det ha vært et foster der....så nå går jeg bare å venter på å få en blødning, men den virker fullstendig uinteressert i å dukke opp!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Huff, da har det nok mest sannsynlig vært en MA (missed abortion) eller ”retinert foster” og betyr at fosteret dør og blir liggende i livmoren uten å avstøtes. MA hører med til tidlig abortene. Nei, dette ble mye kjiipe greier!! Husk, det er liten sannsynlighet for at du vil oppleve dette igjen og samtidig er det mange som ahr vært gjennom dette og får friske barn senere... Jeg fikk blodfortynnende (Albyl-E) denne gangen, andre får Klexane. Kanskje det er noe å ta opp med legen?? Legg dette bak deg og kos deg oha deg gøy i jula, samle masse energi og du skal se 2008 blir ditt år!!!! Juleklem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå