Petronella♡mor til to Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Er det noen som har den her eller som vet et sted på nettet hvor jeg kan finne den? Datteren min vil så veldig gjerne lære den sangen. Og mor kan visstnok alt for lite av hvert vers )
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Sonjas sang til julestjernen Julestjerne, får jeg deg, sa en gang en liten pike Ville gi et kongerike for å kjenne deg Julestjerne, gå din vei, sa en bitter konge siden Mørk ble du, og mørk ble tiden Må du gjemme deg? Julestjerne, kom til meg Du har voldt oss sorg og smerte Se, nå gir jeg deg mitt hjerte La meg tenne deg Julestjerne, bli hos meg Det er godt å la deg skinne Du må aldri mer forsvinne, aldri glemme meg Den er kjempefin! )
ejiec++ Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Sonjas sang til julestjernen Julestjerne, får jeg deg, sa en gang en liten pike Ville gi et kongerike for å kjenne deg Julestjerne, gå din vei, sa en bitter konge siden Mørk ble du, og mørk ble tiden Må du gjemme deg? Julestjerne, kom til meg Du har voldt oss sorg og smerte Se, nå gir jeg deg mitt hjerte La meg tenne deg Julestjerne, bli hos meg Det er godt å la deg skinne Du må aldri mer forsvinne, aldri glemme meg
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Julestjerne, får jeg deg Sa en gang en liten pike Ville gi et kongerike For å kjenne deg Julestjerne, gå din vei Sa en bitter konge siden Mørk ble du, og mørk ble tiden Må du gjemme deg Julestjerne, kom til meg Du har voldt oss sorg og smerte Se, nå gir jeg deg mitt hjerte La meg tenne deg Julestjerne, bli hos meg Det er godt å la deg skinne Du må aldri mer forsvinne Aldri glemme meg
Petronella♡mor til to Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk - det må jeg si var raske svar. Nå har jeg ei kjempeglad jente her <;o)>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå