Gå til innhold

Har fått en kul nedentil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En hard klump på ene kjønnsleppen. den klør ikke eller noe, men er øm når jeg er borti den. er hard også, så er tydeligvis noe inni den. Den er litt rød. Oppdaget den i går. noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare en kvise eller en slags betennelses "byll".

Ville bare sett det an noen dager jeg, om den forsvinner av seg selv.

Skrevet

Har (dessverre) sånne med ujevne mellomrom selv. Er som store kviser. Går hull på de til slutt, og da kommer det ut puss og blod. Så blir de borte.

Helt ufarlig, heldigvis, men selvfølgelig ømt da den er der.

Skrevet

dype kviser, jeg fikk flere etter fødsel, de ble betente og jeg måtte på antibiotika. betente, røde, ømme å ta på, ikke noe stor sak.

etter antibiotikaen forsvant de helt. legen sa at klumpen kunne vedvare, men da uten betennelse. heldigvis er de helt borte.

Skrevet

eg har hatt et par slike.. før og etter fødsel.. gikk til legen og han sa det bare var en "fettklump" eller kvise.. gikk over etter 5-7 dager alle gangene.. er du veldig bekymret så gå til legen. skader ikke med en sjekk;)

• 1 år senere...
Skrevet

jeg har en slik kul nedentil nå... er litt bekymret. er ved siden av kjede-åpningen og mot endetarmen. rød og veldig øm..den har vokst veldig på bare ett døgn..er veldig vond og øm ved berøring og også når jeg beveger meg, skraper i trusa. hadde en slik kul før jeg ble gravid, men den var ikke så stor og ikke så øm..kulen er på samme plass denne gang også.. sist forsvant den av seg selv fort. men som sakt så er den veldig vond og rød nå....lurer på om jeg bør få time hos legen....eller om jeg skal se det ann..

Skrevet

Jeg har også hatt flere slike "kviser" som ligger rett ved trusekanten på innsiden av låret. For noen uker siden googlet jeg d og her var d jeg fant;

http://www.lommelegen.no/821484/kviser-i-underliv-og-ansikt

OOOOBS!!!!! Hvis dere klikker videre på linken som lommelegen har lagt ut kommer d noen ganske ekle bilder av kjønnslepper og kviser... (Bare sånn at dere er obs..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...