Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 I dag hadde jeg brun "slimete" utflod. Ingen smerter,ingenting..Men ble bekymret. Dette var bare 1 toalettbesøk men nokk til å gjøre meg nervøs. Har noen andre opplevd dette?Er forresten i 6 uke av mitt svangerkskap.
Sunshine:0) Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har hatt brunt utflod...var på Ul i går og vi så hjerteslag:0) Det er helt normalt med litt brun utflod!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Var på toalettet nå å da kom det blod. Rødt "slimete"..Men har ikke hatt smerter. Men det er kun litt...Tenkte jeg skulle ringe legen i morgen.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Har i dag igjen opplevd friskt blod,mer enn i går.Jeg har ingen smerter men blir skikklig nervøs. Noen som opplever dette?
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Har en vennine som opplevde det ofte. Legen sa at det var ganske normalt, men hun ble sykemeldt og fikk beskjed om å ta det med ro. Nå har hun fått en nydelig jente som er helt frisk!
Fullrulle86 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 gå til legen. han sender deg garanter på UL. Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå