Gå til innhold

Tidlig bekkenplager i andre svangerskap?


jejeje

Anbefalte innlegg

Jeg var plaget med bekkenløsning i første svangerskap fra ca 5 mnd. Fullt sykemeldt fra 6 mnd. Jeg har blitt gravid igjen en gang til men mistet igjen. Da ble bekkenet ille fra 4 uke. Mistanke nå igjen om graviditet da bekkenet plutselig har forrverret seg, men i såfall enda tidligere enn sist. Andre som har merket det på bekkenet så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det tror jeg.

Min mor fikk bekkenløsning fra nesten før testen var positiv;-)

Får håpe du slipper da. men gå til legen å be om rekvisisjon til behandling. Bra å få ordnet opp i det så tidlig som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det ihvertfall hos meg. Fikk bekkenløsning da jeg var ca 5 mnd på vei med første og nå er jeg bare et par uker med nmr 2 og bekkenet er allerede værre enn det noen gang var første gangen. Og itillegg er jeg kvalm, så har på følelsen at dette blir et trivelig svangerskap ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på krykker de siste 3 mnd av første svangerskap, er nå bare 5+2 og kjenner ingenting i bekkenet,men er redd for dagen jeg vil kjenne noe. Har ikke hørt mye om dem som har ille BL i første svangerskap og heller lett neste...kremt :) Det kan bli artig alene om dagen med vill ett-åring ;P jaja, går seg til...

 

Har hørt om jenter som fikk plagene tilbake veeeldig tidlig ja... Tvi tvi for at vi alle får et lettere svangerskap enn vi frykter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde og bekkenløsning i første svangerskap, er nå 6+4 og har fått påvist det på nytt av fysioterapeuten min. Festlig. Han sa det var ganske normalt, men ikke alle leger vi innrømme at vi faktisk har det så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...