Gå til innhold

å nå begynner jeg å bli dritt lei!!!!!

Anbefalte innlegg

denn mnd er vår 34 mnd i jakten på den lile spire...

ikke en (unnskyld språket) JÆVLA gang har den vist seg...

bare 2 mnd til nå.. så runder vi 3 år....

vi har hatt 2 mislykka ivf forsøk...skulle egentlig ringe inn mens til 3ivf denne uka...men vi har ikke råd til å begynne på nytt igjen...

så fåreløbig er hele greia satt på vent....

jeg er så møkk lei.....

skal på julemiddag 2.juledag...der er det også 2 små nette nurk...

å blir det ...det samma opplegget som tidligere år så kommer selvfølgelig sp.målene opp i år også...

SKAL IKKE DERE HA BARN SNART DA???

ER DET IKKE PÅ TIDE.....???

VI VENTER BARE PÅ DER...????

BLÆH!!!!!!!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei kjære søte mysill..

Vi savner deg på BV.. Utrolig dumt ikke du kunne ringe inn mens denne mnd.. da hadde vi hatt forsøk likt denne gangen også. Jeg krysser fingrene for deg og gleder meg til dere er i gang igjen :) Klem fra PRØVELINE :)

hei hei...

nei vi hører til st.olav vi..

får vel egentlig tilbake betalt alt for neste forsøk nå...men har alikevel ikke råd til å legge ut for det enda :(

måtte låne penger for forsøk 2 også...å har enda ikke fått til å betale til bake det....men men...

det blir vel en gang.....

Hei!

Vet akkurat hvordan du har det, er så drittlei selv at jeg har lyst til å rive ut hele livmoren og eggstokker og kaste det rett i søpplet!!!! Dette blir vårt 3 forsøk også, men teller kun som 2 fordi et forsøk ble avbrudd pga manglende befruktning. Siste gang nå hadde vi et icsi forsøk, så det ble litt bedre befruktning denne gangen, satt inn et flott egg som var av beste kvalitet, men tror du det ble noe av det da? Nei, det skal jeg love deg det ikke gjorde. Har 2 på frys, men det går sikkert rett i dass det også. Skjønner ikke hvorfor mange blir gravide på 1 forsøk! Har selv slitt i 3 år nå, og ingen skjønner hvor vondt det er, de sier, "ikke tenk så mye, det ordner seg tilslutt". Det er lett for dem å si som har en liten smårolling. Av og til kunne jeg ønske de slet like mye, for de tar så lett på det. Blir provosert av å høre på det. Ah, godt å få blåst det ut, hehe :-)

Det skal klaffe for oss også, tar bare noe innigranskaugen litt lengre tid :-)

Klem fra meg :-)

Mysill og dere andre som har prøvd veldig lenge: Jeg skjønner veldig godt at dere er frustrerte og lei av å få høre at dere ikke skal tenke på det. Vi har prøvd i 10 mnd bare, og jeg er allerede heeeelt på tuppa, spesielt rundt ikm. Særlig siden det er rene babyboomen i omgangskretsen. Om det går to år til så kommer jeg vel til å være et nervevrak. Det sliter faktisk en del på psyken og er med på senke litt livskvaliteten allerede nå - selv om jeg slett ikke ønsker at det skal gjøre det. Har hatt et veldig sterkt ønske om å begynne å prøve i flere år, men pga at kjæresten ikke var med på det før sist vår har vi bare forsøkt aktivt i 10pp (ingen prevensjon tidligere heller men hoppet av i svingen i "farlige" perioder). Så det føles som langt mer enn 10 mnd.

Jeg har lovet meg selv aldri å mase på folk om de ikke skal ha barn snart eller informere dem om at de blir gravide på null komma svisj bare de ikke "tenker så mye". Det er jo latterlig. Som om eggstokkene vet hva du tenker på. Kronisk stress og sånt, ja, men ikke et vanlig, naturlig og sterkt ønske om en baby. Egentlig kan man jo kanskje bare si det. JO, vi skulle gjerne hatt en baby snart - det er bare det at alle ivf-forsøkene mislykkes. Da kan man i hvert fall slippe mere mas.

Vi har jo ikke kommet så langt som vil ivf enda da, så enn så lenge sier vi bare jo, vi får vel begynne å tenke på å få barn snart. (Svigermor er fryktelig opptatt av å informere meg om at "man ikke skal vente for lenge" - jeg blir 30 om ikke så lenge - så hun innbiller seg vel at jeg prioriterer jobb. Gidder ikke å opplyse henne om at vi prøver, hun er så sladrete og klarer ikke å holde munn om noe.)

Ønsker dere alt godt, og særlig det å bli mamma snart. Har all forståelse for at man blir veldig lei... dere har vært igjennom mange skuffelser! Dere fortjener å oppleve babylykken nå. Lykke, lykke til fremover. Krysser fingrene for dere.

Annonse

hoff ja æ vet akkurat kess d e:(

fikk spørsmål senest idag om itj vi sku ha en litn en te,vet itj ka æ ska si æ....

har jo prøft i 15pp no,d tar på å itj bi gravid!

æ har vært heldi da,har jo 2 gutta fra før men....d e tungt læl å itj klar d:(

man bi sint på folk som mase å græv,orke itj å svar dæm en gang æ nei!

bi fort irritert å sur når tr kjæm,så får håp at alle inn her bi gravid i løpet av 08=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...