Jannamor Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 hei dere!! Trenger litt navnehjelp. Jeg var så klar på guttenavn her. Men tror det er ei tulle i magen, så trenger inspirasjon på jentenavn. Synes det er vanvittig!!!!! vanskelig. Av guttenavn har vi Edvardt Nikolai Benjamin Nikolai liker også Torin, Kaspar, Olliver m,m Jentenavn liker vi jeg; Amelia Selma Johanna Julianna /ane (variasjoner) Isa Nora (ååå så fint) Thea Aurora (likt siden jeg var liten) Ariana / Adriana/e Nikaia veldig glad i navn som slutter på a ja hehe. Liker veldig mye spesiellt, ikke spesiellt glad i den typen navn som er under, eller for vanlige navn som ingrid eller kari osv han; Veronika Marielle Danielle Isadora Isabell /a navn jeg ikke akkurat er begeistret for og motsatt Har noen tips til navn vi kanskje begge liker?
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Liker både Selma og Johanna godt av forslagene dine, Thea er litt oppbrukt, men fint det også. Hans forslag var fæle. Andre jentenavn med a-endelse Anna Sunniva Sanna Hanna Stina Maja Ella Kaja (Nikaia ble altfor spes for meg) Matilda Elina Elida
Jannamor Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Anna er fint. men han synes det er kjedelig Sunniva har min sster tinget, så er ikke aktuellt Sanna hmm nja, klinger ikke helt for meg Hanna er for vanlig (akkurat som thea og nora) Stina er kjempekjedelig Maja er fint, men for vanlig Ella er vanvittig nydelig, mien min svigerinne har akkurat brukt det bummer. det var så høyt på lista VÅR Kaja er fint Nikaia er oppkalling derfor det er med Matilda er fint, sambo synes det er en flyvende heks Elina er kjempefint det liker jeg godt Ellida er fantastisk Ibsen, men min sambo mener det er en psykisk syk gærning (hvilket han har rett i ) Så jeg liker av dine forslag Ellida Elina Anna Ella Kaja tusen takk! Vil gjerne høre flere
Jannamor Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 beklager alle mine skrivefeil ...flau...
Jannamor Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 mannen liker visst Nora. Går det ant å få til en tøff kombo med nora? nora er jo så vanvittig poppis desverre. Ville gjerne hatt et A navn da, men a på a er kanskje ikke så bra?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Casper Nicolai Niklas Thea Thale Dorthe Mathea Tuva Vilde Vårin
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Alberta Anina Carolina Fredrikka Lovinda Olina Perrnilla Petrea Petrikka Rebekka Regina Vera
Jannamor Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2007 mye fine navn her... gøy!!! thale liker jeg godt, men det liker ikke mannen. Fredrikke (a) er oppkalling etter min farmor, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på engang. Olina er fint men liker faktisk Oline bedre eller Olivia. Regina er fint mye fine give me more
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 ok, - a navn: Sofia Daniella Celina Helena Hanna Ina Mathea Mia Mina Olavia Dina Gina Linea
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Hva med Amanda, Rebekka, Felicia eller Alva??
Jannamor Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. desember 2007 jeg liker Amanda og Rebekka og Alva, men føler ikke de roper, min lille tulle mannen synes Amanda og Rebekka er ok. ikke de to andre Han liker Amanda men ikke Amelia, typisk
Jannamor Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. desember 2007 vi har tenkt på Sofie, uten a ikke daniella eller helena (kjenner noen idioter som heter det) Hanna er litt for vanlig samme med Ina. Celina synes jeg er kjempefint, men det liker ikke mannen. Mathea er nydelig, men mannen liker ikke det heller Mia liker jeg men ikke mannen Mina liker vi begge veldig godt Olavia hørtes litt rart ut? Vi liker Olivia da, eller jeg liker Han liker Dina, jeg liker det ikke Ingen av oss liker Gina. jeg liker Linnea men ikke han Så Mina og Sofie liker vi begge fra din liste tusen takk
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #13 Skrevet 23. desember 2007 Noen forslag fra meg:) Mette Nathalie/a Wilma Elise Vibeke Rebekka Iselin
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #14 Skrevet 23. desember 2007 Her er noen begge kanskje vil like Amanda Emilia Cecilia Julia Dorothea Caspara Cornelia Filippa Leonora Alexandra Victoria Liva Ada Ava Mathea Iris Lydia Louise Lotte Mille Angelica Benedicte Sarah Susanne Savannah Mikaela Linda Olava Petra Elina Fredrikke Emira Adina/-e Leona Viola Ylva Kamilla Trude Natalie Lykke til!
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #15 Skrevet 23. desember 2007 Leste over her at du ikke fikk brukt Ella, synd, det er nydelig. Men jeg synes Nora er enda finere;-) Spesielt fine er: Nora Emilie Nora Sofie Nora Marie Nora Alvilde Nora Madeleine Nora Isabel Nora Isadora Nora Elisabeth Nora Kristin Nora Eveline Nora Cornelia Nora Oline Nora Fredrikke PS: Hva med Evelina?
ma-85 Skrevet 25. desember 2007 #16 Skrevet 25. desember 2007 Du liker visst såkalt spesielle navn... Mens mannen din tydeligvis liker mer vanlige i retning sukkersøte. Hva med Olive/Oliva (mye stiligere enn Olivia spør du meg!) Tilla/Tilda Tora Bertine Benedikte Martina ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå