Gå til innhold

Er det bare meg eller har dere andre også følt at mensen kommer - selv etter en positiv test?


Høstspire 2011

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg testet som sagt tidligere positivt i dag, og har aldri hatt sterkere "menssmerter" enn det jeg sitter med nå.. Blir helt bekymret. Er bare dette livmora som strekker seg? Har også vondt i ryggen, og det er ikke "mensvondt" derimot...

 

Men er jo vertfall 3 dager over IKM så.. lurer bare på om andre også har hatt det slik:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også noe som minner om menssmerter, men ikke er helt likt.. Det strekker og stikker, både i magen og i ryggen. Tror dette er helt normalt. Lykke til med spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

De smertene du føler er helt normale. Jeg hadde det helt likt, og var som deg, bekymret. Oppsøkte lege og han sa at det var helt normalt, det er bare smerter i forbindelse med at livmoren vokser=)

 

Jeg er nå ca 9 uker på vei, og har fremdeles "menssmerter", men det er altså helt ufarlig=)

 

Disse smertene fobindes også med SA, så hvis det oppstår blødninger bør du stikke innom legen.

 

Lykke til!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt mensensmerter hver dag:) til og med før jeg tok graviditetstest, så derfor jeg ventet så lenge med å ta dne, siden jeg trodde hele tiden at mensen var på vei. men det var den tydligvis ikke, selvom jeg hadde mensensmerter;) helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et symptom det at det føles ut som mensen skal komme..

 

Hadde veldig mye mensmurringer uka før mensen og til inntil nå nydelig..har gitt seg litt..men kjenner jo et eller anna der nede enda da..men ikke så mye som før jeg ventet mensen..

 

Så ingen ting å bekymre seg over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok helt normalt, slapp av! Jeg ventet med å ta noen test til jeg egentlig skulle hatt mensen. Jeg kjente menssmerter og var helt overbevist om at nå kom mensen, men den kom aldri, og til slutt turte jeg å ta testen. Lykken var fullkommen da vi etter halvannet år med prøving endel hadde en positiv test på kanten av vasken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette jeg trengte å lese nå :o) Har også menssmerter og vondt i korsryggen. Testet positivt på lørdag og er 5 uker i dag.

Har hatt litt murringer hele veien, men ikke så vondt i ryggen som i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å redusere mine største bekymringer testa jeg med clearblue digital i dag :) Den var så positiv som den kan bli!:)

 

 

Det er herlig å kjenne at det faktisk skjer noe inni der:) hadde gjerne vært litt mer merkelig dersom vi ikke kjente noe:)?! Er jo tross alt en baby som skal få plass:)

 

åh, ryggen, magen, prompinga, tannkjøttet og trettheten tar snart knekken på meg:) Men det gjør ingen ting, for jeg er GRAVID:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...