Gå til innhold

Kan dere rangere og kommentere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julianna (synes det er kjempefint, er på min liste også)

Amanda (er ganske likt rangert som susanna, men hakket finere, får assosiasjon til tøydukke anna, av en eller annen grunn. Amadeus dokkemann også. Men veldig koselig og fint navn

Susanna (koselig, likte det)

Agneta ( jeg har personlige negative erfaringer med mennesker som heter det, så for meg er det negativt ladet, så kan vanskelig si min mening om det navnet :))

Isadora,(ari behn, eller sminke, ikke god kombo hehe) Alicia (ok hvis man tenker på A keys, men dette funker ikke så godt på norsk synes jeg) Steffani (klarer ikke å tenke noe annet enn prostituert desverre :( beklager, men klarte ikke pakke det inn bedre.)

Ikke meningen å være negativ, men det var det jeg tenkte i hvertfall. Uansett blir navnet perfekt og gir mange nye gode assosiasjoner når det kommer på jenta.

Annonse

Agneta - ikke helt min stil. Kanskje Agnete?

Isadora - NEI. Ari Behn er min første og eneste assosiasjon til det navnet.

Alicia - blir litt for utenlandsk for meg. Hva med Alice - det synes jeg er et nydelig navn. Ikke så mye brukt i Norge heller.

Amanda - Flott! Et navn jeg kunne brukt! Koselig, ikke vanskelig å si eller skrive. Ikke så mye brukt. Eneste negative er assosiasjonene til Amanda-utdelingen, men det synes ikke jeg gjør noe.

Steffani - Ikke min stil i det hele tatt. Blir litt rart på norsk synes jeg.

Susanna - Fint.

Julianna - Også fint. Tror kanskje jeg liker Julianne litt bedre for jeg synes det blir lettere å si.

Min rangering:

1. Amanda

2. Julianna

3. Susanna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...