Enit Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hei, venter en liten en i Mai og leter etter en vogn som fungerer på grus og humpete veier i tillegg til at den er god på kjøpesenteret. Helst også fungerende på snø til neste vinter. Vi bor på Eidsvoll, så kjøre-forholdet er variert. Er helt forvirret over alle vognene man kan velge i. Har forelsket meg litt i størrelsen (og utseendet) til Bugaboo men er den praktisk? Kan jeg ta den med på en liten skogstur på grusvei eller er Bugaboo bare en by-vogn? Har du evt. forslag til vogn vi burde kjøpe? Vil ha en vogn som er god for den lille, stødig, liten sammenlagt og med muligheten til å ha barnet vendt mot deg med sittedel. Jeg synes også at OTH vognen virker god, men dessverre er den ikke vendbar med sittedel. Hilsen fra frustrert vognkjøper PS: Har du også tips til gode bilseter mottas det med takk! :-)
Mmmmmmamman Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hei! Vanskelig å svare om den vil svare til forventningene dine, men jeg er råfornøyd med min. Bor laaangt unna noen som helst by, (midt i landet, langt utpå landsbygda, hehe!). Har trillet masse på grus i sommer og høst, og det fungerer utmerket! Mange skogs/grusveier her vi bor og vi har kost oss på mange lange turer med buggisen. Som jeg har skrevet i et tidligere innlegg her; nesten verre å trille den på fortauene i Oslo den helgen vi var der.. Masse hull, kanter og det som verre var.. Nå er vinterhjulene kommet på, og de fungerer også topp. Da mister en jo styrefunksjonen som jeg ellers elsker, men veldig god å trille i slaps, snø når det ikke er brøyta, og slik som nå her hvor det har regnet i 3 uker og grusveiene er helt gele.. Er det glatt, nedkjørt snø funker det forresten kjempefint med de vanlige hjulene:) Syms vendbar sittedel er et must, og veldig glad vi har det. Kan forøvrig nevne at mini i øyeblikket ligger ut og sover i den, fortsatt i bagen, med voksipose, og han er 74cm og 8mnd. Så bagen er romslig og god, og holder lenger enn de fleste. Når det gjelder bilseter har vi brukt maxi-cosi og er godt fornøyd med det. Vil anbefale deg å kjøpe et bilsete som kan festes på vognunderstellet -uovertruffent praktisk! Brukte det mye de første månedene hans, spesielt på ferie, ut og inn av bil.. Bugaboo passer ihvertfall med maxi-cosi og akta graco, men tror det er enda ett sete som skal passe.. Sjekk på babytrader.nl så ser du hvilke adapter som finnes! Har bare masse skryt å gi deg dessverre.. Lykke til med vognkjøpet:)
Enit Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Du har overbevist oss! Det må bli Bugaboo...Må si at det som overbeviste mest er det faktum at gullet ditt sover i den 8mnd gammel! Det er jo helt supert! Har hørt så mye varierte meninger om Bugaboo og det er mange som har sagt at den er helt håpløs på grus. Godt å høre noen si noe annet også. Blir nok Maxi-cosi også. Synes de setene ser behagelige ut for den lille. Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 er det veldig my snø og humpete veier så sier jeg lykke til. har selv bugaboo og er fornøyd. reiste til besteforeldrene mine i nord med humpeteveier. gud jeg angrer jeg tok med den vogna. men ellers er den topp.
OhMyGod!!! Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 vurdert maxi cosi mura 4 da? den har litt større framhjul enn buggisen, ellers har den alt du nevner. veier litt mer, men thats it. enda større bag er det og helt ny den vogna, men har allerede fått massiv skryt
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 maxi cosi mura har en grusom sportsdel, bred og stygg er den og! nei vi skal ha buggis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå