Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Har klart å krype meg bort til pc`en nå, masse smerter etter uttaket idag. Jeg slo ny rekord idag, 11 egg! 1 forsøk fikk jeg ut 8 egg, 2 forsøk 6 egg og denne gangen 11! Kanskje det var bytting av merket på sprøytene som gjorde utslaget, byttet fra Gonal til Menopur. Var så glad at jeg begynte å grine, hehe :-) Var den eneste som hadde uttak idag. Så nå håper jeg at befruktingen går like bra! Denne gangen skal de prøve icsi, så er veldig spent. :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer med så mange egg ) fantastisk.. ønsker deg lykke til og håper gullegget sitter!!! God jul..
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Så bra, rene verpehøna!!! he, he... Spennende dager fremover, ønsker deg masse lykke til!!!
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk begge to! :-) Er så glad idag, så håper jeg blir like glad imorgen :-) God Jul til dere! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå