Gå til innhold

Dere som spiser pinnekjøtt på julaften.

Anbefalte innlegg

Kålrotstappen??

Hei.

Gleder meg sånn til jul, og ikke minst maten;) Men så er det jo denne kålrotstappen som ikke er så bra for sarte babymager. Kan jo la være å spise det, men synes det blir så stusselig med bare pinnekjøtt og potet. Lurer derfor på å pumpe meg opp å gi på flaske om kvelden etter vi har spist. Vet dere hvor lenge maten som vi spiser er i melken og når jeg kan amme igjen??Vil ikke at hun skal få så vondt i magen sin.

Fortsetter under...

Hmm, lurer på det samme. Gjelder surkål og for min del. Vel, knerten får både mm og mme så jeg kan vel egentlig gi en dose mme. Men skulle gjerne likt å visst hvor lng tid det tar før kålen er ute jah...

Fikk svar inne på ammedebatten at konsentrasjonen av det du har spist er på topp etter 6 timer. Var jo veldig lenge da. For min del må jeg da upumpe før maten og så kaste neste pumping da før hun kan få mm igjen!

Har litt vondt for å kaste de dyrbare dråpene jeg som ikke fullammer, men jeg vil kose meg denne dagen!

Så fint, da er det sikkert bare å hive i seg surkål og det som er da ;o)

Det er jo ikke alle som reagerer, men siden vesla har mye luftplager fra før, så prøver jeg å ikke gjøre det enda værre. Skulle tatt seg ut å ha den værste skrikerungen på julaften kveld jah...

Går bra med lille Leon da? Gleder meg til trilletur i januar jeg ;o) Blir så gøy å se alle sammen uten mager og med en liten en i vogna. Hvor skal man liksom trille når vi er så himla mange da?

Det går veldig fint, han er så snill:o) Det går i ett:o)

Kunne jo møttes på friday akerbrygge dagtid å spist lunsj god plass der, ihvertfall på dagtid, hatt vogner utenfor så trillet i frognerparken?Forslag? Bra med jenta de? Hva heter hun?

Annonse

Ja frognerparken tenkte jeg og på....og fridays er min favoritt så det er fint for meg.

Sofie heter hun, står i nicket mitt ;o) Det er bra med henne, går opp og ned med sovingen her og magevondten, men det bedrer seg, vi har noen gode og noen dårlige dager. Men er så kooooselig når de smiler og er litt nysgjerrige :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...