Gå til innhold

UL i morra!!!flere???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på ultralyd i dag :) Har fra 6. uke sagt jeg får en gutt. Og jammen meg får jeg ikke en gutt også :) Utrolig moro å se. han var svært så aktiv og livlig inne i magen min. Jordmor kommenterte at det der kom til å bli en aktiv liten mann. Alt så helt fint ut. Fikk se både armer, ben, nese og munn.. i tillegg til alle de vitale organene som de sjekker. Svelget fostervann gjorde den også.

Går bare rundt og smiler jeg :) Sitter med bilde foran meg...

Annonse

Hei, hei....

Vi skal også på ultralyd i morgen og klarer ikke å bestemme oss for om vi vil vite kjønnet:-) Håper alt er bra med babyen så gruer/gleder meg, er også veldig spendt på om terminen blir flyttet.

Hva sier magefølelsen din? Her sier den jente, men forrige gang trodde jeg gutt men vi fikk en liten prinsesse:-)

Var på 3D ul i dag. Var så deilig å få se at alt var flott. Ei lita aktiv jente, alle organene så fine ut, blæra var veldig stor, og en var de siste bildene vi så da hadde hun tømt den, hehe.

Jeg hadde ikke så lyst til å vite kjønnet, men samboeren min ville, og siden jeg bestmte at vi skulle holde graviditeten hemmelig lenge, så fikk han "vilja" si nå. Er så koselig!!!!! er glad vi fikk vite det.

Terminen min ble flyttet fra 31 til 25.

Jeg skal også i morgen!! Er så spent, så her sitter jeg, enda klokka er langt over midnatt...

Hvis babyen vil vise seg frem, ønsker vi definitivt å vite kjønnet! Jeg skal begynne på babydress, og skal handle inn garnfarger som passer :) Gleder meg. God tur på ultralyd alle sammen. Si gjerne fra her, dere som vil vite kjønnet:) Jeg har følelse på gutt, så blir spennende å se om det stemmer ;)

Da var ultralyden vel overstått. Alt så bra ut, og vi fikk vite at vi venter en gutt. Jordmora hadde problemer med å måle hodet, så jeg måtte opp å hoppe for å se om han snudde seg da! Hehe! Det funket selvfølgelig ikke, så hun presset på magen, og han ga seg etter hvert. Ble endret termindato fra 23. mai til 28. mai.

Hvordan gikk det med dere andre som hadde ultralyd i dag?

God jul alle sammen!

Annonse

Gikk fint på UL, og det var så fint å være der. Så lille prinsessa vår bevege seg godt. Så både min kvinnelige intuisjon og det kinesiske fødselskartet har tatt juleferie... (hadde gutte-følelse...).

Ellers ble terminen flyttet fra 20.mai til 19.mai. Så det stemte jo temmelig godt da :) Hurra for jente nr to!! :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...